پیام تبریک حاج علی بروغنی به مناسبت سال نو

حاج علی بروغنی نماینده نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب درمجلس هشتم شورای اسلامی در پیامی که اولین بار وبسایت سبزوار نیوز به انتشار آن پرداخت فرار رسیدن سال نو را به همه موکلین خود در حوزه انتخابیه مربوطه تبریک گفت.
این نماینده پرتلاش سبزواری مجلس هشتم که در انتخابات مجلس نهم علی رغم افزایش چشمگیر تعداد آراء خود نسبت به دوره قبل ، نتوانست بیشترین رأی مردم را جلب کرده و به مجلس نهم نیز راه یابد ، اینک در واپسین ماه های خدمتش در مجلس همچنان حضور فعالانه خود را در عرصه های مختلف سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان حفظ کرده است.
اینک متن پیام تبریک این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را از نظر می گذرانیم :
 بهار نماد شکوفایی و سرزندگی است و برای ایرانیان هوشمند، آغازی دوباره برای زیستن و بالیدن است .

بهار نماد شکوفایی و سرزندگی است و برای ایرانیان هوشمند، آغازی دوباره برای زیستن و بالیدن است .

بهار الهام بخش بازگشت به فطرت الهی و بالیدن به سوی کمال است.

در آغاز سال نو به خانه تکانی دلها از غبار کینه های برمی خیزیم و گل های محبت را به میهمانی دلها و دیده  ها می بریم .

دین میبن اسلام هم که مروج مهرورزی و صله رحم و پایبندی به مکارم اخلاق است بر آیین ایرانیان مهر تایید زده است.

ضمن عرض صمیمانه تبریک ها به تمامی ایرانیان بویژه مردم سرفراز شهرستان سبزوار سالی سرشار از بهروزی و موفقیت را برای شما ارزومندم.

نسیم بهار بیداری اسلامی که در کشور های منطقه وزیدن گرفته است و شمیم ظلم ستیزی و مقاومت در برابر مستکبران  که جهان را عطر آگین کرده است نوید بهش فرارسیدن بهار حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) است .

هم چون سالهای گذشته با الهام کرفتن از پیام نورانی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در آغاز سال نو و در سایه پرچم وحدت بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران مصمم تر از همیشه تلاش خواهیم کرد.

 علی بروغنی

نماینده مردم شریف شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب
منبع : سبزوار نیوز
 لازم به ذکر است حاج علی بروغنی به همراه همتای خود دکتر محسنی ثانی درمجلس هشتم شورای اسلامی توانستند با ایجاد یک اتحاد و همدلی خالصانه و تلاش پیگیرانه برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم حوزه های انتخابیه خود ، در 4 سال نمایندگیشان جزء اثرگذار ترین نمایندگان خطه سربداران در سالهای پس از انقلاب اسلامی ایران باشند.
به طوری که رتبه سبزوار بزرگ در بسیاری از شاخص های توسعه یافتگی در این دوره افزایش های چشمگیری پیدا کرد.
از برخی خدمات مفید این دو نماینده مجلس هشتم در سرزمین سربداران می توان به این موارد اشاره کرد :تأسیس شهرستان های جوین ، جغتای و خوشاب در نواحی شمالی سبزوار بزرگ، تأسیس و گسترش چندین دانشگاه جدید و قدیمی شهرستان ، ببین المللی کردن فرودگاه سبزوار و براقراری پروازهای عتبات عالیات ازاین فرودگاه ، تصویب منطقه ویژه اقتصادی سبزوار ، سفر تمام وزاری دولت به سبزوار ، کمک به رشد صنعت سبزوار با احداث چندین مجتمع  و کارخانه بزرگ و مادر صنعتی از جمله پتروشیمی و پالایشگاه ستاره خراسان ، ملی کردن و شروع عملی به احداث پروژه راه آهن سبزوار و ...
کد :5715
توجه : مخاطبین گرامی اسرارنامه شما هم اکنون می توانید با مراجعه به بخش های سبزوار گردی و سبک زندگی همین وبسایت جدیدترین مطالب منتشر شده اسرارنامه را درمورد روستای استاج و شهر سبزوار مطالعه بفرمایید.

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
عیدانه شهردار سبزوار به مناسبت سال نو
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما