شادباش نوروزی جلال تعصبی عضو شورای شهر سبزوار

مهندس جلال تعصبی عضو محترم شورای اسلامی شهر سبزوار در روزهای گذشته به مناسبت فرارسیدن سال نو پیام تبریکی به شرح زیر را در وبلاگ روزانه های خود قرار داده است :
اینک درشگفت هنگامه شکفتن ها و در آســـــتانه دگرگونی احوال و گرماگرم رویش  وسرزندگی ، خدای را شاکریم که مجال ارزانی داشت  تا سالی را کهنه و نو دیگری رابیآغازیم . پاری با حسرت دست یافتن ها و نوی با امید به رستن ها .
در این شادباش ایام  ، خوشدلانه ،  صمیمانه ترین تبریک خود را پیشکش حضور نموده و آرزوی حالی خوش و تنی درست وسالی پربار برای شما از یکتای بی تا دارم .
منبع : وبلاگ روزانه جلال تعصبی
تعصبی  از اولین مقامات مسئول در شهرستان سبزوار است که از سالها پیش در اقدامی ابتکارآمیزبا راه اندازی چندمجموعه وبلاگ شخصی و محلی در عرصه مجازی اینترنت برای خود پایگاهی شخصی ایجاد کرده است.
شاید از این منظر بتوان لقب به روزترین مدیر شهری سبزوار را به این عضو شورای اسلامی شهر نسبت داد.
مجله اینترنتی اسرارنامه به همین بهانه هم اکنون در حال تهیه مطلب مختصری در ارتباط با نقد و بررسی فعالیت های رسانه ای جلال تعصبی عضو شورای اسلامی  است ، که تا ساعاتی دیگر در بخش کاغذ کاهی همین وبسایت منتشر می شود.
 تا آن زمان شماهمشهریان گرامی می توانید با مراجعه به بخش کاغذ کاهی و مطالعه کارنامه شهرستان سبزوار در سال 90 اگر موارد بیشتری از آنچه تا کنون درکارنامه یک سال گذشته دیاردارالمومنین  ذکر  شده است ، به خاطرتان می رسد ، به تکمیل این کارنامه یاری رسانید.
کد : 5715

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید :
پیام تبریک حاج علی بروغنی به مناسبت سال نو


نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما