ششمین جشنواره ملی دانشجویی حرکت در روز چهارشنبه 30 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف پایان یافت .

جشنواره ملی حرکت

ششمین جشنواره ملی دانشجویی حرکت در روز چهارشنبه 30 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف پایان یافت .

مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه حکیم با بیان این مطلب افزود : ششمین جشنواره ملی حرکت که با حضور آقایان هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ، آقای میرزایی مدیر کل اداره امور فرهنگی و دکتر بای معاون پژوهشی ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی شریف از 1 شنبه 27 بهمن ماه کلید خورد همچون سال های گذشته با درخشش تیم هایی از دانشگاه حکیم سبزواری  در 4شنبه 30 بهمن به پایان رسید .

این جشنواره با هدف تقویت ارتباط میان انجمن های علمی دانشجویی و جامعه و صنعت ، دستاوردهای انجمن های علمی در دانشگاه های دولتی ، مراکز و واحدهای پیام نور و جامع علمی کاربردی و مدیریت دانش و منابع اطلاعاتی تولید شده در انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های دولتی و غیردولتی برگزار می گردد.

از مجموع آثار نهایی جشنواره ملی حرکت در سال جاری شاهد ارایه 96 اختراع، ابتکار و نوآوری، 84 اثر پژوهشی، 75 انجمن برگزیده، 69 فعالیت ترویجی، 67 فعالیت آموزشی، 65 دبیر انجمن برگزیده، 64 مسابقه علمی و فناورانه، 62 استاد مشاور، 60 سایت و وبلاگ، 30 فعالیت کارآفرینی، 23 حامی مالی و 23 تالیف و ترجمه کتاب بودیم.

علی فتحی ، مدیر فرهنگی دانشجویی حکیم  سبزواری اضافه کرد : دانشگاه حکیم سبزواری جزء دانشگاه های برتر شناخته شد . داوری ها بر اساس کیفیت و کمیت کارهایی که ارائه شده بود ، انجام گرفت .

انجمن معماری دانشگاه حکیم سبزواری  انجمن برگزیده جشنواره شناخته شد .

انجمن امور تربیتی دانشگاه حکیم سبزواری  برگزیده در فعالیت های ترویجی گردید .

انجمن مکانیک دانشگاه حکیم سبزواری  قابل تقدیر در فعالیت های پژوهشی شد .

و آقای نوراله رضوی مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم مدیر فرهنگی نمونه شناخته شدند.

علی فتحی با بیان این مطالب افزود : شرکت کنندگان در این جشنواره محمد فرقانی دبیر امور انجمن ها ، اطهر باقری دبیر انجمن مرمت و علی فتحی مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه حکیم بودند که در روز 3 شنبه 45 نفر از فعالین انجمن ها هم از نمایشگاه جشنواره بازدید کردند . علاوه بر نمایشگاه دستاوردهای انجمن های علمی در ششمین جشنواره ملی حرکت، کارگاه های آموزشی، سخنرانی های موضوعی و نشست های تخصصی و دیدار صاحبان صنایع و شرکت ها، دانشگاهیان و برگزیدگان المپیادهای علمی و اعضای انجمن های علمی دانشجویی با یکدیگر نیز در برنامه های جنبی جشنواره گنجانده شده بود.

جوایز این جشنواره : تندیس ، لوح تقدیر و جوایز نقدی از نهاد ریاست جمهوری و وزارت علوم و فن آوری بود .

اسرارنامه ضمن خسته نباشید به انجمن ها و کانون های دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری به برگزیدگان این جشنواره صمیمانه تبریک می گوید .

نظرت را بنویس
comments

ali

ضمن تبریک به تمام عزیزان به ویژه آقای رضوی و دبیر محترم جشنواره آقای فتحی و با آرزوی موفقیت روز افزون برای همه دست اندرکاران این جشنواره /خسته نباشید بچه ها
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما