مراسم تجلیل از دست اندرکاران تولید انیمیشن راشن و ماهشن در سبزوار برگزار شد.

دست اندرکاران تولید انیمیشن راشن و ماهشن در محفلی صمیمانه در سبزوار مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این مراسم که شنبه شب گذشته در محل تالار یاس مرکز خیریه امیرالمومنین سبزوار برگزار شد ، کلیه عوامل تولید این مجموعه پویانمایی حضور داشتند و در پایان جوایز خود را از دست دکتر حدادنیا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری و دکتر طالبی شهردار منتخب شورای چهارم سبزوار دریافت نمودند.

مجموعه راشن و ماهشن مهمترین تولید هنری سال 92 در سبزوار بود که به تهیه کنندگی صدا و سیمای خراسان رضوی در دارالمومنین سبزوار ریشه فرهنگی خراسان به اجرا درآمد.

گروه مهندسی پویانمایی سروستان سبزوار ،  موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق و خانه هنر دانشگاه حکیم سبزواری از مجریان و مشارکت کنندگان این طرح بودند.

پویانمایی راشن و ماهشن در ایام دهه فجر 92 با حضور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی و تعدادی از هنرمندان برجسته کشوری ، استانی و شهرستانی رونمایی شد ، اما به دلیل فشردگی برنامه ها و کمبود وقت ، فرصت تقدیر از عوامل تولیداین اثر هنری در آن جلسه فراهم نیامد و این مهم به وقت دیگری موکول شد.

سرانجام شامگاه شنبه دهم اسفندماه ، شماری از اصحاب فرهنگ و هنر دیار سربداران که هریک مستقیم و غیرمستقیم در تولید انیمیشن راشن و ماهشن نقش داشتند ، در فضایی صمیمانه گرد هم آمدند تا به ثمر رسیدن این تلاش ارزشمند هنری را با هم جشن بگیرند.

اسرارنامه از امروز تا چند روز آینده ، ضمن انتشار گزارش های کامل تصویری از این مراسم ، توضیحات مربوط به آن را نیز در بخش عکس نامه همین وبسایت منتشر خواهد کرد.

قسمت اول گزارش تصویری مراسم تجلیل از عوامل تولید راشن و ماهشن همینک در بخش عکس نامه این مجله انتشار یافته است.

شما گرامیان می توانیدبرای مشاهده این تصاویر به پیوند زیر مراجعه نمایید:

تقدیر از دست اندرکاران تولید انیمیشن راشن و ماهشن

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اسرائیلی ها چگونه تهاجم فرهنگی می کنند؟

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما