توسط انجمن دوستداران طبیعت سبزوار

درختی که برای اسرارنامه و دیگر رسانه های حامی طبیعت سبزوار کاشته شد

در مراسم درختکاری سال 92 که به همت جوانان پرتلاش انجمن طبیعت دوستان سبزوار دیروز 16 اسفندماه در شهرک توحید برگزار شد ، طی اقدامی نمادین و خلاقانه ، اعضای این انجمن برای اسرارنامه و دیگر رسانه های حامی طبیعت در سبزوار درختی کاشتند.

در تصویری که از این اقدام توسط اعضای انجمن دوستداران طبیعت سبزوار ، به تحریریه اسرارنامه رسیده ، خطاب به بعضی وبسایت ها و وبلاگ های خبری و تحلیلی شهرستان از جمله اسرارنامه ، سبزوارنیوز ، سلام سربدار و وبلاگ های طبیعت دوستان سبزوار و تاوپلج نوشته شده است:

برایتان درخت سبزی می کاریم... هدیه به رسانه های حامی طبیعت و محیط زیست

 

گفتنی است این انجمن دوست داران طبیعت سبزوار در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ به همت آقای حامد ارشادی پور تاسیس و از شهریور ماه با حمایت جمعی دیگر از مشتاقان به صورت جدی کار خود را شروع کرد. (منبع)

این انجمن در مدت کوتاهی که از عمرش می گذردفعالیت های موثر زیادی را در رابطه با طبیعت غرب خراسان رضوی انجام داده است.از جمله اقدامات این انجمن پیگیری برای حفظ آهوی مینیاتوری در پناه گاه شیراحمد سبزوار و ممانعت از انتقال این گونه ارزشمند به مناطق دیگر، شرکت در چند برنامه پاکسازی طبیعت در  روستاهای ییلاقی و نیز دعوت از شهلاریاحی بازیگر محبوب و پیش کسوت سینما  و تلویزیون ایران به همراه پسرش دکتر منوچهر ریاحی که از فعالان عرصه محیط زیست ایران است به سبزوار و ... شماری از اقدامات این انجمن است که بعضی از آنها اقداماتی نمادین و ارزشمند محسوب می شوند.

اسرارنامه ضمن سپاس از اقدام زیبا و سرشار از لطف انجمن دوستداران طبیعت سبزوار در رابطه با این مجله و دیگر رسانه های محلی دیار سربداران برای آن عزیزان آرزوی موفقیت  و رونق روزافزون فعالیت هایشان را دارد ...

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

درخشش فعالیت رفتگران طبیعت سبزوار در سطح کشور

نظرت را بنویس
comments

با سپاس و تشکر از شما عزیزان و حامیان خوب طبیعت و محیط زیست شهر عزیزمان سبزوار، آرزوی موفقیت و سربلندی برای یکایک شما عزیزان را داریم... پیروز باشید... http://www.sabzngo.com/resaneha/
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما