کاشمر در صدر پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شهرهای خراسان رضوی

خبرگزاری ایرنا در روزهای اخیر از قرارگرفتن شهرستان کاشمر در صدر 28 شهرستان استان خراسان رضوی در زمینه سرعت پیشرفت پروژه های عمرانی این استان خبر داد که در رتبه بعد از آن شهرستان های طرقبه و شاندیز و زاوه قرار دارند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، منبع این خبر مهدی فروزان فرماندار شهرستان کاشمر است که قبلا فرماندار شهرستان جوین نگین سبز خراسان بود و در آن مدت عملکرد موفقیت آمیزی از خود به نمایش گذاشت.اینک نیز پس از حضور او درکاشمر بیشترین پیشرفت فیزیکی برای پروژه های عمرانی این شهرستان رقم خورده است که خود گواهی بر عملکرد مثبت فرمانداری به عنوان عالی ترین دستگاه اجرایی آن شهرستان می باشد.

طبق این گزارش میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در این شهرستان ها به ترتیب: 67 ، 66 و 63 درصد است.

این در حالی است که در شهری مانند سبزوار عملکرد دستگاه های اجرایی در پروژه های عمرانی به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

در یک نمونه ساده ، پروژه احداث موزه کوچکی به نام طب سنتی که سالهاست قرار است در فضای آرامگاه بقراط پزشک نامدار سبزواری در عصر قاجار ساخته شود ، علی رغم قول ها و وعده های مسوولان و برگزاری چندین جلسه کارشناسی و انجام چندین مصاحبه و ... همچنان ناتمام باقی مانده است.(منبع)

حال و روز بقیه پروژه هایی نیز که قرار بود در چندسال اخیر توسط دستگاه های اجرایی سبزوار انجام و یا پیگیری شوند ، نیز کماکان مانند شبیه موزه طب است. پروژه راه آهن سلطان آباد - سبزوار ، استادیوم 15 هزارنفری فوتبال و ... تنها تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان است که همچنان انجام نشده باقی مانده اند و می طلبد که مسوولان این شهرستان دراین زمینه همت بیشتری از خود نشان دهند.

در ادامه به انتشار متن کامل خبر ایرنا از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها در کاشمر می پردازیم:

 

 کاشمر رتبه اول پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در خراسان رضوی را کسب کرد

کاشمر- ایرنا- فرماندار کاشمر از کسب رتبه اول این شهرستان در زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در بین شهرستان های استان خراسان رضوی در سال 92 خبر داد.

مهدی فروزان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: علیرغم کمبود اعتبارات و تخصیص 23درصدی اعتبارات طبق گزارش دی ماه سال جاری پروژه های عمرانی خراسان رضوی، کاشمر رتبه اول را در بین 28 شهرستان دیگر استان کسب کرد.

وی گفت : شهرستان کاشمر با 67 درصد، طرقبه و شاندیز 66 درصد و زاوه با 63 درصد ، بیشترین پیشرفت فیزیکی در پروژه های عمرانی را به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان این موفقیت را مرهون تلاش تمامی مدیران و دستگاههای اجرایی شهرستان برشمرد و از زحمات یکایک آنها قدر دانی کرد.

در جلسه روز گذشته شورای فنی استان که باحضور استاندار خراسان رضوی تشکیل شد از برترین های حوزه عمران استان تقدیر شد و شورای فنی این استان نیز به عنوان شورای فنی برتر کشور معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

کاشمر و حوزه راه ، فرودگاه و راه آهن

نظرت را بنویس
comments

مسعود جان ، کاشمر به تو نیاز شدیدی داره!! نه که تو زمینه عقب ماندگی ، تو سبزوار تجربه کافی کسب کردی ، برو کاشمر...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما