شما هم به این کمپین بپیوندید

یک میلیون امضا برای آزادی سربازان اسیر ایرانی

مجید احمدی نیا که یکی از دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری و از نویسندگان افتخاری مجله اینترنتی اسرارنامه است ، امروز روی صفحه شخصی خود در فیسبوک مطلبی را برای کمک به آزادی هر چه سریع تر 5 سرباز اسیر شده ایرانی در مرز پاکستان ، منتشر کرده است.

اسرارنامه در ادامه ضمن آرزوی سربلندی و سلامتی برای تمام سربازان غیرتمند این آب و خاک و به ویژه با آرزوی آزادی هرچه سریعتر 5 سرباز اسیرشده ، به انتشار متن کامل احمدی نیا می پردازد:

 

"به اسیران ِ قفس، مژده‌ی گلزار بیار!"

بیش از یک ماه پیش، پنج سرباز ایرانی، در مرز پاکستان، به گروگان گرفته شدند و تا امروز، خبرهای ضد و نقیضی منتشر شد، اما هنوز در بند اسارت به سر می‌برند و خبری از آزادی‌شان نشد.
پس از این حرکت ناپسند و نا
جوانمردانه، موج‌هایی در داخل کشور راه افتاد که در شبکه‌های اجتماعی، کاربران به بیان اعتراض و ناراحتی خود از راه‌های ممکن پرداختند.
در ادامه، آدرس یکی از سایت‌هایی که به جمع‌آوری امضا مشغول است را می‌بینید که بیانیه‌ی جمعی از هنرمندان، ورزشکاران، اهالی رسانه و فرهنگ ایران، در آن قرار گرفته است.

برای تأیید و امضای این بیانیه تا دوشنبه، 26 اسفند 1392 فرصت دارید، تعداد امضاها باید به یک میلیون برسد. متن این بیانیه همراه با امضاهای جمع آوری شده برای آقای بانکی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد فرستاده خواهد شد.

به یک آدرس ای‌میل نیاز دارید و پس از وارد کردن نام ونام‌خانوادگی و شهر و کشور و آدرس ای‌میل در صفحه‌ی بیانیه، باید به ای‌میل خود مراجعه کرده و از طریق لینکی که برای‌تان ارسال شده است، امضای خود را تأیید کنید.
در آستانه‌ی نوروز باستانی، چند مادر را از نگرانی برهانید...
خواهشمندم دیگران را نیز به امضای بیانیه ترغیب بفرمایید.

"بهار آمد بهار آمد رهیده بین اسیران را"

.
لینک امضای بیانیه:

http://www.petitions24.com/signatures/free_iranian_soldiers/

 

سپاسگزار
مجید احمدی‌نیا
جمعه، بیست و سوم اسفند نود و دو.

 

برای مطالعه مطالب بیشتر از همین نویسنده هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پیکر شهدای سبزواری حادثه سراوان ، بر دست مردم دیار سربداران تشییع شد

نظرت را بنویس
comments

مجید احمدی

سلام اینکه چیزی نمیخواد یه اسم و فامیل و یه ایمیل برای فعالسازی هست دیگه....

پروانه امامی

آزادشدن سربازان گرفتار

محمدحسین نیشابوری نژاد

آزادی سربازان اسیر بدون قیدوشرط

هدف خوبي داريد ولي اين چه جور نامه نگاريه مثل هفت خوان رستم مي مونه اين همه دردسر براي يه امضا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ براي همينه كه هنوز نتونستيد يه ميليون امضا جمع كنيد آدم رو پشيمون مي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما