محسنی ثانی:

مردم روداب با اقدام خودجوش در تعریض جاده این بخش یک عزم ملی و مدیریت جهادی را نشان دادند/روکش آسفالت جاده روداب را با جدیت پیگیری می کنم

حرکت خودجوش مردم روداب که با یک عزم ملی و مدیریت جهادی برای تعریض  جاده مواصلاتی روداب-سبزوار اقدام کرده اند مورد استقبال محمدرضا محسنی  ثانی قرار گرفت واین نماینده مجلس قول هرگونه همکاری برای تکمیل سریعتر این پروژه را داد.

 

گزارش کامل این رویداد توسط وبسایت محمدرضا محسنی ثانی به شرح زیر منتشر  شده است: 

 

دیدار نوروزی نماینده سبزوار بزرگ با مسوولان و معتمدین مردم روداب

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی در نهمین روز از فروردین 92 روز بسیار پرکاری را در دیدار با مردم ومسوولان شهرها و مناطق مختلف حوزه انتخابیه خود سپری کرد.
 
محمدرضا محسنی ثانی در این روز از ساعت 9 صبح تا 10 بعد از ظهر در محل دفتر خود و نیز با سفر به بعضی شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه اش به دیدار با شماری از مسوولان ، معتمدین و مردم شهرستان ها ، شهرها ، بخش ها و روستاهای روداب ، داورزن ، سبزوار ، خوشاب و کاهان و داراب و دربند در منطقه دره یام سبزوار در بخش مشکان پرداخت.
 
روابط عمومی وبسایت این نماینده مجلس ، به ترتیب گزارش هریک از این دیدارها را در امروز و روزهای آینده منتشر خواهدکرد.
 
نخستین دیدار شنبه نهم فروردین ماه در دفتر محسنی ثانی در سبزوار با حضور شماری از مسوولان و معتمدین مردم روداب انجام شد که در این دیدار هیأت رودابی بعضی از مهمترین مسائل و مشکلات مردم منطقه را با وکیل خود درخانه ملت در میان گذاشتند.
 
محسنی ثانی در بخشی  از این دیدار پس از مشاهده سررسیدی که روی جلد آن شعار «روداب ، رویشی درکویر» درج شده بود ، گفت: واقعا هم روداب با تلاش و همت مردم این بخش رویش سبزی در دل کویر است و ان شاءالله این رویش ادامه داشته باشد.

 
به گزارش روابط عمومی وبسایت محمدرضا محسنی ثانی ، بعضی از مهمترین موضوعات مطرح شده هیأت رودابی در این دیدار عبارت بود از اطلاع رسانی آغاز حرکت مردم محلی برای تعریض جاده روداب - سبزوار و درخواست دریافت توجه مجلس و کمک های دولت برای رسیدن سریع این پروژه به سرانجام مطلوب ، درخواست واگذاری 20 درصد از عوارض کارخانه سیمان سبزوار در منطقه پروند روداب به مردم محلی ، درخواست هایی جهت رسیدگی وتأمین نیازهای اداره آموزش و پرورش روداب ، توجه گروه علمی  جغرافیای دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان قطب علمی شرق کشور به توانمندی های اقلیمی منطقه روداب و انجام تحقیقات و پژوهش های کاربردی در این منطقه ، تسریع در احداث درمانگاه درمان بستر روداب ، احداث زمین ورزشی ، رسیدگی به مسائل کشاورزان منطقه و ....
 
رودابی ها همچنین بخش هایی از خبراستانی سیمای خراسان رضوی را درباره حرکت خودجوش مردم منطقه برای تعریض جاده روداب - سبزوار برای  نماینده مردم نمایش دادند که این حرکت بسیار مورد استقبال محسنی ثانی قرار گرفت به طوری که وی پس از پایان دیدار با رودابی ها در جلسه ای که با مسوولان و معتمدین مردم داورزن داشت ، به انجام این حرکت ارزشمند مردمی در بخش روداب اشاره کرد و گفت:

 
مردم روداب با اقدام  خودجوششان در ارتباط با جاده این بخش ، در واقع یک عزم ملی و مدیریت جهادی را نشان دادند که اتفاقا بخشی از شعار سال 93 مقام معظم رهبری است.
 
وی افزود: رودابی ها برای برطرف کردن مشکلات چندین ساله خود در حوزه راه ، به صورت همه جانبه وارد میدان شدند و هرکس با هر وسیله و ابزاری که داشته از جمله کامیون ، لودر ، تراکتور و حتی با بیل وکلنگ کشاورزی خود پای کار آمده و الان دارند حدود 10 کیلومتر از مسیر را با یک حرکت جهادی تعریض  می کنند.
 
نماینده مردم افزود: من قبلا دریک جلسه که با آن ها داشتم گفته بودم با توجه به این مشکلات بودجه ای که دولت در سال های اخیر درگیر آن است و نمی تواند هزینه بسیاری از پروژه های عمرانی را تأمین نماید ، شما نسبت به تعریض جاده اقدام کنید ، من تأمین آسفالت را پیگیری خواهم کرد. و اینک که این مردم به این خوبی وارد گود شده اند ، بنده هم یقیناً موضوع آسفالت جاده روداب را باجدیت پیگیری خواهم کرد.
 
وی سپس افزود: تا وقتی این طور باشد ، کارها پیش می رود ، اما اگر قرار باشد ، مردم فقط منتظر اقدامات دولت بمانند، به چیزی نمی رسند.
 
وی همچنین به حرکت جهادی مردم افچنگ نیز اشاره کرد وگفت: افچنگی ها هم در ارتباط با راه روستائیشان حرکتی خودجوش انجام دادند که آن هم جای تقدیر دارد.
 

 

منبع: وبسایت محمدرضا محسنی ثانی
 

گفتنی است وبسایت محمدرضا محسنی ثانی همچنین گزارشی تصویری  از دیدار شماری از مسوولان و معتمدین مردم روداب با محمدرضا محسنی ثانی را منتشر  کرده که اسرارنامه نیز هم اکنون در بخش عکس نامه همین وبسایت به انتشار این تصاویر پرداخته است.

شما گرامیان می توانید برای مشاهده این تصاویر هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما