ضرب و شتم بسیجی ناهی از منکر در روستای نهالدان داورزن


مسئول روابط عمومي سپاه سبزوار گفت: نيروي بسيجي پس از امر به معروف و نهي از منكر در یکی از روستاهای شهرستان سبزوار به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ستوان يكم پاسدار محمدعلي ياوري در گفتگو با بصیر سبزوار اظهار داشت: آقاي محمد نهالداني از بسيجيان روستاي نهالدان1 سبزوار پس از اينكه متوجه شرب خمر چند جوان شرور در جريان يك عروسي در روستا شد، اقدام به فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر نمود كه در پي آن مورد ضرب و شتم اين اراذل و اوباش قرار گرفت.

وی افزود: اين پيرمرد دريادل بسيجي پس از اينكه متوجه مي شود اين افراد در زميني كه به نام مسجد روستا وقف شده است مشغول خوردن مشروبات الكلي هستند به ايشان معترض گرديده و بطري مشروبات را از آنان مي گيرد كه متاسفانه اين جوانان شرور با وي درگير و ايشان را از ناحيه سر و صورت به شدت مصدوم مي كنند.

وي ادامه داد: نكته اي كه در اين ميان دلهاي غفلت زده را بيدار مي كند جمله زيباي اين عزيز بسيجي در هنگام امر به معروف و نهي از منكر است كه مي گويد "حاضرم به خاطر اين امر به معروف و نهي از منكر در همين جا شهيد بشوم اما نگذارم شما در خانه خدا فعل حرام انجام بدهيد".

مسئول روابط عمومي سپاه سبزوار خاطر نشان کرد: اين افراد شرور رذالت خود را به انتها رسانده و به منزل و خانواده اين بسيجي عزيز حمله نموده و تمام شيشه هاي منزل را شكسته و خانواده ايشان را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند.

ياوري تصريح كرد: از اين افراد كه ۸ نفر و با هويت معلوم هستند تاكنون تعدادي دستگیر و مابقي نيز تحت پيگرد قانوني هستند.

یاوری ضمن اشاره به شهادت اخير شهيد خليلي طلبه بسيجي ناهي از منكر در تهران اظهار داشت: قطعا اگر اين فريضه الهي در بين ما احيا شود و همه آحاد جامعه خود را ملزم به امر به معروف و نهي از منكر بدانند ديگر شاهد اين جسارتها و گستاخي ها نخواهيم بود و با احياي اين امر در حقيقت ضريب آرامش و امنيت جامعه نيز بالاتر خواهد رفت.

منبع: بصیرسبزوار

 


توضیحات:

1- نهالدان: در سال 91 با تأسیس شهرستان داورزن در غرب خراسان از شهرستان سبزوار منفک شد و هم اکنون جزء روستاهای بخش مرکزی داورزن است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

توصیه ای ارزشمند و عکسی قدیمی از یک شهید سبزواری

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما