محمدابراهیم اکبری:

آسیب شناسی برگزاری محافل اداری و همایش های رسمی در ایران

آقای محمدابراهیم اکبری که از نویسندگان توانمند دیار سربداران است و مدتی است به جمع نویسندگان افتخاری اسرارنامه پیوسته ، به تازگی در جدیدترین مطلب خود ، مانند همیشه با بهره گیری از یک داستان کوتاه ، به آسیب شناسی از نحوه برگزاری همایش ها و مراسم رسمی و اداری در ایران پرداخته است.
در واقع این بار هم جدیدترین مطلب این نویسنده سبزواری ، علاوه بر اینکه یک مطلب ادبی است ، یک پیام مناسب برای سبک زندگی کاری و اداری امروز ما ایرانیان دارد.

معضلی که در این مطلب مورد توجه اکبری قرار گرفته است ، یک معضل بسیار رایج در ایران است که به نظر می رسد دیگر برای بسیاری از هموطنان ما عادی شده و حتی دیگر تلاش زیادی برای رفع آن صورت نمی گیرد. اما نویسنده این مطلب می خواهد تسلیم این عادت و سبک نامناسب نشود و ذهن مخاطبان را به سمت پیدا کردن تجربه های جدید در برگزاری موفق و متفاوت محافل رسمی واداری سوق دهد.

تجربه هایی که البته شاید به کمی ریسک نیاز داشته باشند ، اما باید به خاطر داشت که همه موفقیت ها ، همواره با درصدی از ریسک پذیری همراه بوده است.

مجله اسرارنامه هم اکنون در بخش سبک زندگی همین مجله ، به انتشار مطلب جدید محمدابراهیم اکبری پرداخته است.

شما گرامیان می توانید برای مطالعه این مطلب همینک روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments

میلادکلاته

سلام لطفا این مطلب مهم درمورد آرامستان کلاته سیفر رو درلیست خبرهای خود درج نمایید باتشکر-میلادکلاته ************************************ باسلام درود فراوان/مدتی است اهالی کلاته سیفر با شهرداری وشورای شهرسبزوار در مورد آرامستان محله ی کلاته سیفر دچار مشکل شده اند بعد از مدت ها این مشکل به اوج خود رسید و دیروز صبح از شهرداری سبزوار به آرامستان کلاته سیفر (پیرحاجات) و مسجد جامع این محله مراجعه کردند وبه طور جدی مخالفت کردن با دفن مرده دراین آرامستان محله.وافراد مراجعه کننده ی شهرداری معتقدبودن که این آرامستان(پیرحاجات) از نظر بهداشتی و....دچار مشکل بوده وگفتند اهالی کلاته سیفر از این مدت اموات خود را در خیرآباد ومصلای سبزوار دفن کنند.اهالی کلاته سیفر با این موضوع شدیدا مشکل دارند ومعتقد هستند از گذشته این زمین ها جزء اموال شهرداری نبوده واین از بهانه های شهرداری است تا که از این آرامستان بزرگ کلاته سیفر درآمد زایی نمایند واهالی شریف کلاته سیفر از شهردار بزرگوار تقاضا دارند که درابتدای راه شهردار عزیز این مشکل رو حل نمایند. لطفا این دلخوری اهالی کلاته سیفر رو به گوش مسئولین محترم شهری برسانید تا قبل از وجود هر خبر ناخوشایندی این مشکل به خوبی حل شود. /باتشکر میلاد کلاته وب سایت کلاته سیفر(میلاد کلاته )
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما