ابوالفضل میرعلی نقاط ضعف ورزش خراسان را به نقاط قوت تغییر می دهد

موفقیت های ورزشی خراسان رضوی این روزها با پرچمداری تیم های قدرتمند شهرستان سبزوار در کشور ادامه دارد.
مسابقات متعددی که تیم های سبزواری به  ویژه تیم هندبال ثامن الحجج در دو دسته بانوان و آقایان با تیم های دیگری از کشور انجام می دهند اغلب با پیروزی ، سبزواری ها خاتمه می یابد و هم اکنون استان خراسان رضوی به واسطه ورزش سبزوار جایگاه خوبی در ورزش کشور به دست آورده است.
این موفقیت ها علاوه بر تلاش و همت ورزشکاران تیم های شهرستان ، قطعاً مرهون حمایت های خوب دکتر سید ابوالفضل میرعلی است که با ورود به عرصه ورزش شهرستان جنبش و تحولی خاص دراین زمینه به وجود آورده است.
دراین میان مجله اسرارنامه قصد گزارش یکایک موفقیت های ورزشی تیم های سبزواری را ندارد ، چرا که رسانه های پرتلاش خبری شهرستان به خوبی این رویدادها را پوشش می دهند . اما نکته ای که توجه اسرارنامه را به خود جلب کرده است ، سرعت رشد روزافزون و تغییر و ارتقاء اوضاع ورزش سبزوار در ماه های اخیراست.
اگر شما مخاطبین گرامی پیگیر اخبار ورزشی سبزوار در ماه های اخیر بوده باشید حتماً در یکی از مصاحبه های میرعلی که در سال 90 انجام داده بود ، گلایه وی از کوچ اجباری ورزشکاران خراسانی به استان های دیگر را به یاد می آورید.
وی در یک نشست خبری در سبزوار گفته بود برای ما ننگ است که ورزشکارمان به خاطر مشکلات مالی از استان خارج شود.
اینک با گذشت مدتی کوتاه از آن گلایه شاهد آن هستیم که حداقل در شهرستان سبزوار نه تنها هیچ ورزشکاری به خاطر مشکلات مالی کوچ نمی کند ، بلکه از دیگر نقاط کشور ورزشکاران برخی تیم های باسابقه وقدرتمند ، دائماً درحال مهاجرت به سبزوار هستند.
که حتی این موضوع در برخی از موارد بازتاب های گسترده رسانه ای پیدا کرده است.
در همین رابطه در آخرین روزهای فروردین ماه 91 رسانه های خبری کشورخبر از از آن دادند که بانوان هندبالیست استان فارس پس از پنج سال قهرمانی این تیم در کشور ، به علت مشکلات مالی از تیم فارس خارج شده و به ثامن الحجج سبزوار پیوسته اند. و پس از این رویداد عنوان پنجساله قهرمانی برای هندبال بانوان فارس ، امسال به هندبال بانوان سبزوار اختصاص یافت.
عجیب اینکه پیوستن بانوان ورزشکار استان فارس به تیم های سبزواری هرچند موقتاً باعث شکست هندبال بانوان فارس شد ، اما استان فارسی ها از این بابت خیلی هم ناراضی نیستند ، چون با مبلغی که از ثامن الحجج سبزوار دریافت کردند ، توانستند حداقل تیم سوپرلیگی هندبال بانوانشان را حفظ کنند.
این مطلب را رئیس هیئت هندبال استان فارس در گفتگو با خبرنگاران مطرح کرده و در بخش هایی از مصاحبه خود چنین گفته بود :
»علی اصغر توکلی : به علت نداشتن اسپانسر وحمایت نشدن از طرف ارگان خاصی، هیئت هندبال فارس نتوانست بانوان ورزشکار خود را حفظ کند و آنها در سوپر لیگ هندبال برای تیم سبزوار به میدان رفتند.
وی یادآور شد: تیم سبزوار برای مسابقات سوپر لیگ هندبال با 10 نفر از بانوان هندبالیست استان قرارداد بست و برای هر بازیکن مبلغ سه میلیون تومان به هیئت هندبال استان فارس پرداخت کرد.
رئیس هیئت هندبال استان فارس اضافه کرد: تنها اتفاق مثبت پیوستن بانوان ورزشکار فارس به تیم سبزوار برای استان، حفظ تیم سوپرلیگی هندبال بانوان فارس با استفاده از مبلغ دریافتی بابت حضور ورزشکاران در سبزوار بود.«
منبع : خبرگزاری مهر
با توجه به این موفقیت های ورزشی که در ماه های اخیر در شهرستان سبزوار در حال وقوع است و توان مالی و مدیریت عالی نیروی انسانی  در مردمان سخت کوش دیار سربداران را یادآور می شود ، باید امیدوار بود با ادامه این روند استعدادهای ورزشی جوانان سبزوار وخراسان بیش از پیش شکوفا شده و به افتخارات بیشتری برای شمال شرق کشور بیانجامد.
سبزوار به عنوان اولین مرکز سیاسی ، اقتصادی و قطب ورزشی شمال شرق کشور پس از مشهد مقدس ، از سالها قبل به همت مردمان سخت کوش و هوشمند خود ، از یک بخش خصوصی بسیار قدرتمند و پویا برخوردار شده است.
تجربه انجام چندین پروژه مهم ملی و محلی توسط بخش خصوصی در سبزوار از سالها قبل این ادعای اسرارنامه را اثبات می کند.نمونه های موفقیت آمیز نقش آفرینی بخش خصوصی در رویدادها و پروژه های مهم سبزوار را می توان در ورود این بخش به تأسیس فرودگاه ، هتل سازی—با هتل 4 ستاره کاملیا—، احداث کارخانه بزرگ سیمان و تبدیل سبزوار به قطب تولید سیمان کشور ، راه اندازی چند دانشگاه غیرانتفاعی ومراکز آموزش عالی با مدیریت بخش خصوصی را مشاهده کرد.
اینک نیز می بینیم با ورود قدرتمندانه بخش خصوصی به ورزش سبزوار ، دکتر میرعلی ، این فرزند راستین دیار سربداران در حال تبدیل نقاط ضعف دیروز به نقاط قوت امروز است که جلوگیری از کوچ ورزشکاران سبزواری به دیگر استان ها و در نقطه مقابل مهاجرت ورزشکاران غیرسبزواری به این شهر نمونه واضحی از این موضوع می باشد.
مجله اینترنتی اسرارنامه در نظر دارد ، در روزهای آینده تحلیلی در ارتباط با وضعیت ورزش شهرستان سبزوار و نقش آفرینی موثر موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج بپردازد. اگر به این موضوع علاقه مندید ، در روزهای آینده نیز با مجله اینترنتی خودتان همراهی کنید.
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
متشکریم آقای میرعلی ، متشکریم باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج
نظرت را بنویس
comments

آرشيتال

ايشون از اون آدمايي كه ميلياردي وام گرفتن و بازژرداخت نكردن يعني از اونايي كه توي ليست بدهكاران بانكي هستن و از اون آدمايي كه با زور و قدرت همه چي رو تصاحب مي كنن و از اون آدمايي كه چكهايي كه صادر كرده همه بي محل هستند و هر چه تلاش هم بكني به حق و پولت نمي رسي و ...

پول کارگرشو بده باقی کارها پیش کش

جلال

سلام و درود ب دکتره بافهم و شعور وطنمون اقای دکتر میرعلی میخوام بگم من ا موندم چه کنم ازتون خواهش میکنم که یه کاری واسم تو موسسه ثامن الحجج دستوپا کنید بخدا ب پیر ب پیغمبر چیزی کم نمیشه از این دنیای بزرگ امید دارم بهتون جناب دکتر واقعا موندم که میخوام ازتون لطف بزرگی میکنید اگه کمک کنید بهم ممنووونم خدایا یه گوشه چشمی هم به خواسته ی من بکنه جناب دکتر

ا- درپا

با عرض سلام وخسته بباشید آقای دکتر از شما خواهشمندیم که بیمارستان حشمتیه را خریداری کنید تاکمکی به مردم وکارکنان سابق که با چند سال سابقه از کار بیکار شده اند کمکی کرده باشیددرضمن خدماتی که تا کنون به مردم سبزوار کرده اید در تمامی زمینه ها انجام داده اید ما مدیون شما ایم واین باعث شد همسر من یکی از نگهبانان بیمارستان حشمتیه بوده با5سال سابقه کاری با زیر آب زدن برخی ازکار بیکر شود وحال دست ما به جایی بند نیست وبیمه بیکاری ماهم تمام شده از شما که تا کنون جوانان زیادی را بر سر کار برده اید تقاضای کمک داریم وانتطار ما به دستان شماست

آدرس دقيق تر ميدادي بابت اين پاچه خواريت شايد يه چيزي بهت بده . تو اين كارها استاده ايشون

مطمئن باش اگر ميرعلي كاري رو بكنه جار نمي كشه هوار مي كشه اينو مطمئن باش

جواد حسینی

درود بی پایان به دکتر سید ابوالفضل میر علی که معنای واقعی واژه سر بداران را زنده کردند وسبزوار بزرگ این شهر صاحب فرهنگ وتاریخ را به هموطنانمان شناساندند در قلب تاریخ جاودان باشی انشاالله جواد حسینی از شهرستان سبزوار بخش روداب روستای سریش.

علی

با سلام خدمت اقای میر علی اگه امکان داره از موسسات ثامن الامه به کارمندان وام بدون ضامن بدهید مشکلات خیلی زیاد است. با تشکر فراوان.

دوستدار سبزوار

اگر اقای دکتر میر علی برای سر افرازی سبزوار زحمت میکشند کمال تشکر را داریم و نیت ایشان انشاالله از خریدن بیمارستان و ورزشگاه سبزوار جهت کمک به نیازمندان و کم درامدان شهر ما است و نه خدای نکرده برای سود شخصی درسته اسرار نامه عزیز....

زهرا برغمدی

باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت آقای دکترمیرعلی عزیزوتشکروقدردانی از جنابعالی به لطف و عنایتی که برای جامعه ورزشکاران وهمشهریهای عزیز سبزواری داشته اید ونام عزیزسبزوار را دگربا پررنگ نموده اید، امیدوارم همواره موفق وسرافراز باشید، به عنوان یک همشهری پیشنهادی داشتم،البته اگراین حقیر را لایق بدانید.اینکه دراین قدم های خیری که برداشته اید در راستای هدفتان وتلاشهای بی شایان شما برادر دلسوز وفداکار،اگرمقدورباشد درهدف آبادانی شهر عزیزمان سبزواربه جهت پیشرفت این شهر مقدس وتاریخی برای استان شدن، قدم بیشتری برداشته شود،باشدکه شما الگویی باشید برای سایر سرمایه گذاران عزیزسبزواری که پیروراه شما برادر ارجمند باشند تا بتوانیم هرچه زودتر به آن چیزی که لیاقت این شهر و این مردم عزیز است دست یابیم. انشاءالله . پاینده باشید. با تشکر مجدد برغمدی

علی رضا

بازم سلام اسرار نامه عزیز. من فقط تنها اینو میدونم که اقای میر علی توی روستای من شرکتی رو بنا کرده به نام شرکت شاهد که حدود 40 هکتار از زمین های پدری منو گرفته بدون اینکه امتیازی بده به ما با اینکه وکیل گرفتیم حرفمون به جایی نرسید .اگه نوشته منو میبینی و این شرکت واقعا مال شماست بی خیال این زمین ها بشو اقای دکتر چون همین زمین ها منبع درامد ما روستائیان است.

علی رضا

راستی دوستان ما که اینقدر میگیم دکتر میر علی برای سبزوار زیاد زحمت میکشه و به فکر سبزوار تا حالا رفته ببینه که مردم پایین شهر به چه فلاکتی زندگی میکنن و بعضی هاشون حتی برای نان شبشو موندن اگه راست میگه یک کم به درد اونا رسیدگی کنه نمیخواد شهرت کسب کنه.$$$$$$$

علی رضا

خیلی اقای میر علی را بزرگ کردین فکر نکنم انسانیتش به اون بزرگی باشه که شما تعریف میکنید کسی که با جمع کردن ارازل و قلدورا دور خودش و با پولش حق و ناحق در حق روستاییان سبزوار میکنه و همه هم متاسفانه پشتش رو دارن چون پولداره کج انسان بزرگیه باید یک کم به فکر اخرتش باشه.شما هم به خاطر پولش اینقدر چاپلوسیش را میکننین. اون اقای میر علی وقت مردن یک کفن میبره من هم که هیچی ندارم یک کفن. پس اگه حرفای منو میشنوه سعی کنه در حق ادمایی که از خودش ضعیفترن بی عدالتی نکنه. بعضی از مردم متاسفانه پولدار پرستند!!!!!!!!!!!!

مینا

سلام که چی شه شما هر وقت من پیام میذارم نشون نمیدین و حذف میکنید.انگاری چی نوشته بودم که نذاشتین عموم بخونه.اقاجون من کار خواستم جرم که نکردم.پرسیدم چه جوری میشه اقای دکتر میرعلی رو دید.ادم حسود.

مینا

با سلام و با ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما. من نظری ندارم که کی چه کار میکه یا چه کار کرده.فقط یک چیز رو شنیدم که دکتر میرعلی به کسی نه نگفته و تاحالا هرکسی سراغش رفته برا کار یا هرچیز دیگه دست خالی برنگشته.از اونجای که پیداکردن ایشون برا من خیلی سخت بود اولین و اخرین راه این بود که من نامه ای بذارم براشون تو همه سایتا میدونم نمیخونن یا اصلا بهشونم نمیگن.اما جون مادرت هرکی که اینو میخونه و نفوذشو داره ی جوری اجازه بده من چند کلمه صحبت کنم با ایشون.به خدا مشکلی دارم که بعد خدا ایشون میتونه کمکم کنه.امیدمنو نا امید نکنید.ممنون منتظر ج شما هستم با تشکر

بهنام

باعرض سلام وخسته نباشیدبه جنابعالی ازاین که نام سبزواررازنده کردیدازتمام وجودممنونم

حمزه بنی اسدی

با سلام خدمت همه شما سبزواری ها من از دیار سرسبز و رامسر جنوب و شهر شهید زند حاج قاسم سلیمانی رابر برای شما پیام می گزارم. در اینجا اتحاد یعنی برادری در زیر پرچم اسلام و به رهبری امام خامنه ای است. اینجا اتحاد یعنی پیروی از راه امام خمینی ره و شهیدان این مرز وبوم. و "آنجا نیز با وجود سبز دکتر میر علی نام سبزوار سرسبزتر شده است. جانباز هشت سال دفاع از وطن. میر علی افتخارش سرسبزی جوانان ایران با اشتغال و ورزش است . من از همینجا دست این جانباز پرافتخار اسلام را می بوسم. سبزواری ها زنده و پایند باشید در پناه اسلام.

وحید ن

با سلام خدمت دوستان عزیز چرا پیگیری رسانه ها از جمله رسانه شما کمرنگ شده نسبت به احداث ورزشگاه7000نفری هندبال و ورزشگاه15000نفری فوتبال؟دیگر خبری از روند ساخت و سازش نیست!!!لطفآ اطلاع رسانی کنید با تشکر...زنده باد سبزوار و سبزواری

همشهری

باسلام خدمت دوستان گلم.واقعاممنونم ازاین همه پشتیبانی ازسرداران بزرگ سربداران که بااین کارهای مخلصانه باعث موج مثبتی دربین مردم سبزواردرسرتاسرایران شده اندوهمانطوری که دانشگاههای متعدد درسبزوارفرهنگ سازی کردند.الان همون مسیرروجناب دکترمیرعلی باورزش انجام میدن.درموردافکارپوسیده هم نگرانی نداشته باشین(ازکجامعلوم که این افرادسبزواری باشن.تاریخ بارهانشون داده سبزواریهادرهرحالتی پشت هم هستن ولی افرادی اینگونه باحرفهاشون سعی دربرهم خوردن این برادری میکنن)به امیدموفقیت بیشترسبزوارکه باپیشرفتش جواب افرادحقیرروکه مشخصاسبزواری هم نیستن میده

ورزشکار سبزواری

واقعاً که متأسفم برای افرادی مثل مهدی یا اونکه خودشو درد کشیده معرفی کرده. مگه هرکی تو سبزوار یک کار خوبی کرد ما هم باید کاری کنیم که پشیمون شه و بره پشت سرشم نگاه نکنه؟ باز خدا شکر مردم ما عاقلتر شدن و رسانه هایی مثل اسرارهستن که دوست و دشمن را بشناسونن. ولی واقعاً برای امثال دردکشیده ها متأسفم.. بیچاره به ورزش سبزوار کمک کرده و به قهرمانی رسونده بد کرده ؟ حتی اگر هم ثروتش را از راه ............... به دست آوورده باشه مگه کم داریم افرادی که از هر راهی یک ثروت خوب و هنگفت جمع کردن اما خیری به هیچکی نمی رسونن حالا باز میرعلی برای خودمون تا حالا کلی خرج کرده. من که میگم زنده باد میرعلی و دیگه والسلام ...

مهدی

اسرار نامه عزیز قرار نشد که تو مطلب من .............. بیاری و عیبی نداره ،من فقط تو این موندم که چطور فردی تا 4 سال پیش یکی از بدهکار ترین افراد به بانکها ادارجات و افراد بوده حالا تونسته هم دکتراشو بگیره هم پولدار ترین شخص شناخته شده تو سبزوار بشه و کارهای فرهنگی ورزشی ایشان هم برای.............. یعنی واقعا میشه به همه ای این موارد آدم برسه اون هم از راه حلال واقعا؟

مهدی

سلام اسرارنامه عزیز میشه لطفا از آقای (دکتر )میر علی بپرسی چگونه دکتراشو گرفته راستشو بخوای عموی من با آقای میر علی تو یک مدرسه و کلاس درس می خونده اون می گفت که از آقای میر علی تو کلاس .................نداشتیم حالا موندم چطور اونم تو چهار سال از مدرک دیپلم تونسته دکترا بگیره ؟

همین میرعلی با نزولی که موسسه اش می گیره کلی ادمو بیچاره کرده

طبسی

زنده باد میرعلی و هرکس برای سبزوار کار میکنه. این حرفای یک عده آدم سطحی نگر همیشه هست. نه میرعلی و میرعلی ها با این حرف ها دلسرد میشن و نه اسرارنامه ها باید بترسن. زنده باد میرعلی

کارمند بانک

من میرعلی را نمی شناسم ولی اقای درد کشیده انصاف هم خوب چیزی است همین اقای میر علی تاکنون شش شعبه ثامن در سبزوار دایر کرده حداقل 28 نفر سرکار رفتند سه تا تیم به شهر اورده در نتیجه مسافران هواپیما اضافه شدند نتیجه بعد اینکه اسم سبزوار در هفته سه بار از صداو سیمای ملی پخش می شود در هر سال حداقل 1 بار تیمهای سبزوار به شهرهای دارای تیم سفر می کنند و این باعث اشنایی ان مردم با سبزوار می شود و در اینده به صورت غیر مستقیم نیز باعث جذب سرمایه گذار می شود همین مسابقات نیاز به پخش مستقیم دارد و در اینده باعث ارتقا دفتر واحد مرکزی خبر به صداوسیمای سربداران می شود و . . . خلاصه اقای درد کشیده اقای میرعلی هرچی که هست تا حالا به درد سبزوار خورده درپایان از اسرار نامه می خواهم در مورد ارتقا دفتر واحد مرکزی خبر به مرکز صداوسیمای سبزوار مطالبی را بنویسد تا این به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

مصطفی

در جواب همشهری عزیزم آقای دردکشیده: وقتی اشخاصی مثل آقای میرعلی در سبزوار سرمایه گذاری می کنند نشان از علاقه ایشان به شهر و همشهریانشان می باشد و گرنه بسیاری از شهرهای دیگر شرایطشان برای سرمایه گذاریهای ایشان از شرایط سبزوار بهتر است. در ضمن مگر نه اینکه این موسسه ثامن الحجج بسیاری از همشهریان عزیز ما را از بیکاری نجات داده است. اگر مسئولین حمایت کنند و سرمایه داران سبزواری به شهرشان برگردند مطمئن باشید به امید خدا هیچ " دردکشیده" ای در سبزوار باقی نمی ماند و شما نیز مسلما نام خود را تغییر خواهید داد. به امید آن روز

دردکشیده

چیزایی که گفتید جواب من نبود.من گفتم این کارها کارای تبلیغی است.باید خیلی کم حافظه باشید که یادتون بناشه که میرعلی می خواست توی انتخابات مجلس سال 90 شرکت کنه ولی سایت هایی هوشیار شهرستان دستشو رو کردن و اون دیگه شرکت نکرد. اگه شما یادت نیست ما یادمونه که چه سفره هایی ننداخت و چه نذری هایی نداد. شما یا خوابید یا خودتونو زدید به خواب.فقط دور و بر پولدارا می پلکید.مطمئنم از میرعلی پول می گیرید. می دونید توی مشهد چه سرمایه ای به هم زده ؟ اگه سبزوارو دوست داشت دفتر مرکزی موسسه ثامنو تو سبزوار میزد.نه که برده مشهد. خیلی خوشیخالید آقایا خانم عزیز. تازه می خواید براش بزرگداشتم بگیرن؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

درد کشیده

ماشاالله به شما . فقط دور و بر سرمایه دارها می چرخید. میرعلی از این کارها که داره میکنه سود میلیاردیش به جیب خودش میره. فکر کردید دلش برای سبزوار سوخته؟ نه آقا این ثروتمندها فقط به دنبال سود خودشون هستن.می دونید چه سودی داره از محل همین موسسه ثامن الحجج به جیب می زنه؟ حالا شما دلتون رو به دو تا اقدام تبلیغاتی که واسه سبزوار کرده خوش کنید. واقعاً که ... اسرار نامه ای ها خیلی ادعای با فرهنگی و فرهنگ سازیتون میشه بیاید درد مردم وجوون ها رو بنویسید.

کاربر

دکتر میر علی پیروز باشید وپاینده...

مصطفی

ضمن تشکر فراوان از مجله اسرارنامه و عرض درود و سپاس بر آقای میرعلی از تمام مسئولین محترم شهرستان سبزوار استدعا دارم با تمام توان از آقای میرعلی و امثال ایشان حمایت کنند تا شاهد موفقیت روزافزون سبزوار و دیار سربداران باشیم.

ahmad afjangi

باسلام احترام خدمت همشریان عزیز وبا تشکر از زحمات جناب اقای دکتر میرعلی تاچند سال پیش مردم تهران نمی دانستندسبزوار کجای ایران است وبازحمات جناب میرعلی این امر محقق شد جای قدر دانی دارد ضممنا هیچ کاری بدون ایراد نیست
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما