سبحانی فر: خصوصی سازی تیم های ورزشی رشد و رقابت سالم را فراهم می کند

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری تیم های ورزشی به بخش خصوصی، رقابت سالم و برابر را برای تیم های لیگ برتری فوتبال فراهم می کند.
رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه خصوصی سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس به مجلس مربوط نمی شود افزود: آنچه مجلس پیگیری می کند مربوط به سازمان خصوصی سازی است.
وی با بیان اینکه حساسیت در تیم های استقلال و پرسپولیس زیاد است و باید بحث خصوصی سازی در این دو تیم در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و امنیتی کارشناسی شود، گفت: در حال حاضر واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی با حساسیت بالایی در حال بررسی است که این دو باشگاه یا به صورت مدیریتی یا مدیریت آنها به بخش خصوصی واگذار شود.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خصوصی سازی باشگاهها باعث افت تیم های لیگ برتری فوتبال می شود، یا نه؟ اظهار داشت: خصوصی سازی باشگاهها نشاط ، شادابی و انگیزه را برای سایر تیم ها فراهم می کند چون با خروج تیم های استقلال و پرسپولیس از بدنه دولت، رقابت تیم ها سالم می شود.
سبحانی فر گفت: باید افراد حرفه ای و آشنا به ورزش در تیم ها سرمایه گذاری کنند تا تماشاچیان و علاقه مندان به ورزش استقبال دوچندانی کنند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص حمایت از ورزش بانوان نیز اظهارداشت: ورزش برای تمامی اقشار جامعه است و در این خصوص وزارت ورزش (متولی ورزش کشور) با برنامه ریزی های مطلوب به ورزش بانوان توجه ویژه ای کند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص مجلس اعتبارات و احکام خوبی در سالجاری برای وزارت ورزش در نظر گرفته است.

منبع: سبزوارما

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سبحانی فر: جاده سبزوار- جوین - اسفراین یک راه شریانی است/ این محور دو بانده خواهد شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما