توصیف مجله تخصصی آزما از محمود دولت آبادی نویسنده برجسته سبزواری

مجله تخصصی آزما که در حوزه هنر و ادبیات فعالیت می کند ،  اولین شماره خود را در سال 93 در حالی منتشر کرده است که طرح روی جلد این مجله  به تصویری از استاد محموددولت آبادی نویسنده برجسته سبزواری که از وی به عنوان بزرگترین نوینسده معاصر ایران نیز یاد می شود ، اختصاص  یافته است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، استاد محمود دولت آبادی در یکصد و یکمین شماره مجله آزما علاوه بر طرح روی جلد ، دو مطلب مستقل را در صفحات داخلی این مجله وزین هنری و ادبی به خود اختصاص داده است. که تیتر این مطالب عبارتند از:

محمود دولت آبادی ، خاموش چون کویر ، استوار چون کوه و صبور مثل سنگ

دولت آبادی در نگاه علی نصیریان : من با مرد بزرگی همراه بودم و نمی دانستم


گفتنی است ماهنامه آزما ، از جمله مجلات قانونی کشور است که تحت مدیرمسوولی  خانم ندا عابد و  با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن در نزدیکی میدان فردوسی تهران واقع است و علاقه مندان می توانند شماره های آن را از دکه های مجاز روزنامه فروشی تهیه نمایند.

لازم به ذکر است ، استاد محموددولت آبادی که از بزرگترین چهره های ادبی و هنری دوران معاصر ایران است ، تا کنون بارها و بارها مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفته و مطالب مربوط به او اعم از خبر ، گزارش ، مصاحبه ، یادداشت ، تصاویر و ...  بهترین مکان را در مجلات وزین تخصصی و یا خبرگزاری های و سایت های معتبر کشور به خوداختصاص داده است. با این حال یک گروه ناشناس تندرو به تازگی وی را در سکوت دستگاه های مسوول فرهنگی و مدیران شهری ، در زادگاهش سبزوار مورد هتک حرمت قرارداده و بنرهای تبلیغی جدیدترین کتاب غیرسیاسی او را پاره کرده اند.

حرکتی که به نظر می رسد هیچ توجیه قانونی ، منطقی و یا مذهبی و عقیدتی پشت آن نبوده و صرفا از سر عدم آگاهی و شناخت کافی نسبت به جایگاه والای این چهره ادبی معاصر بوده است. البته این گونه اقدامات مطمئناً تأثیری بر محبوبیت و شهرت استاد دولت آبادی برجای نخواهد گذاشت زیرا چنان که مشاهده می شود جایگاه دولت آبادی در سطح کشور و در بهترین رسانه های عمومی و تخصصی ایران محفوظ و پای برجاست.

طرح کامل جلد یکصد و یکمین شماره ماهنامه آزما به شکل زیر است:

منبع: وبسایت ماهنامه آزما

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مهدی مقصودی: چرا همه در برابر اهانت به محمود دولت آبادی در زادگاهش سبزوار سکوت کردند؟

در واکنش به غربت قلم و اندیشه در خاستگاه قلم و اندیشه

نظرت را بنویس
comments

مجله آزما

دوستان اسرارنامه سلام. از همکاری شما با مجله آزما سپاسگزاریم مجله آزما
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما