چرا نماینده نیشابور بود و نمایندگان سبزوار نبودند؟

در روزهای اخیر یکی از مهمترین دست آوردهای علمی و صنعتی مهندسان و اساتید گروه برق دانشگاه حکیم سبزواری با حضور وزیر نیرو در مشهد مقدس بهره برداری شد که از جهات مختلف حائز اهمیت بود.

اندکی پس از انعکاس خبر رویداد فوق و تصاویر آن ، در رسانه های محلی دیار سربداران ، برای بعضی از مخاطبان و همشهریان سبزواری این سئوال مطرح شد که چرا در مراسم بهره برداری از دست آورد علمی مهندسان دانشگاه حکیم سبزوار آقای علی مروی نماینده شهرستان نیشابور حضور داشته اما هیچ یک از نمایندگان سبزوار آقایان محسنی ثانی و سبحانی فر حضور نداشته اند.

اما به نظر می رسد این انتقاد وارد آمده چندان صحیح نباشد ، چرا که حضور آقای مروی نماینده نیشابور در این مراسم به واسطه کمیسیونی بوده است که در مجلس شورای اسلامی در آن عضویت دارد.

علی مروی عضو کمیسیون انرژی مجلس است و از این رو حیطه کاری او مربوط به حیطه کاری وزارت نیرو است و طبیعتا در برگزاری چنین جلسه ای حضور  وی نه به نمایندگی از شهر نیشابور بلکه به نمایندگی از کمیسیون مربوطه اش در مجلس ضروری به نظر می رسیده است. اما نمایندگان سبزوار آقایان محمدرضا محسنی ثانی و رمضانعلی سبحانی فر به ترتیب عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و صنایع مجلس شورای اسلامی هستند و هرچند به عنوان نماینده مردم این حق را دارند که در سایر زمینه ها نیز حضور داشته و اظهار نظر نمایند اما ضرورت خاصی برای حضور آنان در این مراسم وجود نداشته است و حضور دکتر جواد حدادنیا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در این مراسم به نمایندگی از سبزوار کافی و موثر بوده است.

مخاطبان گرامی می توانند جهت مطالعه خبر کامل دست آورد ارزشمند علمی مهندسان دانشگاه حکیم سبزواری در صنعت برق و بهره برداری از آن با  حضور وزیر نیرو ، به پیوند زیر مراجعه نمایند:

ادامه پیشتازی های دانشگاه حکیم سبزواری در عرصه علمی و فرهنگی شمال شرق کشور

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دانشگاه حکیم سبزواری در فهرست 11 دانشگاه برتر کشور در سال 92

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما