مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مواد مرکب در دانشگاه حکیم سبزواری راه اندازی می شود

وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری از راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مواد مرکب در این دانشگاه خبر داده است.(منبع)

رشته مذکور ، زیرمجموعه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری خواهد بود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، دانشگاه حکیم سبزواری که دومین دانشگاه معتبر ملی در شمال شرق کشور است در مدت های اخیر فعالیت خوبی را در زمینه افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی داشته است. به طوری که در اسفندماه 92 نیز خبر تأسیس رشته کارشناسی ارشد ادبیات تطبیقی نیز در این دانشگاه منتشر شد. (منبع)

دکتر جواد حدادنیا رئیس جدید دانشگاه حکیم سبزواری که خود از چهره های برجسته علمی و مدیریتی در غرب خراسان رضوی است، در برنامه های خود افزایش تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری را از اهدافش برای این دوره ریاستش بر دومین دانشگاه خراسان رضوی عنوان کرده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

فهرست رشته های موجود در دانشگاه حکیم سبزواری

نظرت را بنویس
comments

مجید پارسا

با سلام واقعا جای ارشد مکاترونیک در دانشگاه حکیم سبزواری خالیه و به عنوان دانشگاه مطرح شرق کشور لیاقت داشتن چنین رشته کاربردی را دارد.

جمعی ار دانشجویان رشته مکاترونیک

چه خوب می شد مسئولین دانشگاه حکیم سبزواری با پشتیبانی جناب آقای دکتر حدادنیا ارشد مکاترونیک را هم می آوردند چون تنها دانشگاهی که در سطح کشور کارشناسی مکاترونیک دارد سبزوار است و دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن مجبور می شوند به رشته ای دیگری که مورد علاقه آنها نیست بروند و به خصوص که در کل دانشگاههای کشور هم ارشد مکاترونیک نداریم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما