این آش زیادی شور شده است!

سوءاستفاده یک جریان تندرو سیاسی از ارزش های مذهبی و انقلابی مردم سبزوار

یک گروهک شکست خورده سیاسی در غفلت مسوولان ارشد دارالمومنین سبزوار به تازگی قصد کرده است ، خود را به عنوان مدعی العموم همه مردم این شهر جا بزند و با سوءاستفاده از علائق و ارزش های مذهبی آنان ، به نفع اهداف سیاسی خود بهره برداری کند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، این گروهک تندرو که به نظر می رسد ، درمسیر حرکات  زورگویانه خود هیچ مانعی را مشاهده نمی کند ، در هفته های اخیر گستاخی را به حدی رسانیده است که به خود اجازه می دهد درباره اعتقادات درونی دیگران نیز قضاوت کرده و با منشی که در فضای نرم رسانه ای هم -  که فرهنگ خاص خود را می طلبد- ، بیش از حد تصور «چماق به دست گونه» به نظر می رسد، دیگر بندگان خدا و شهروندان معمولی سبزوار را بدون هیچ محاکمه ای در یک دادگاه صالحه ، به همکاری با رسانه های معاند نظام متهم کرده و حتی به خود اجازه بدهد که دارندگان بیشترین رأی اعتماد مردم در شورای اسلامی شهر را نیز علناً موردسوءظن قرار بدهد!

اما به نظر می رسد ، دیگر آش تندروی های گروهک سیاسی مذکور در سبزوار، آن هم در ایام روی کار بودن دولت اعتدال و تدبیر و امید بیش از حد تحمل سبزواری ها شور شده و باعث رنجش خاطر گروه های کثیری از مردم نجیب و صبور این کهن شهر شیعه گردیده و به واکنش نسبت به این همه یکه تازی و یکه گویی های بی مورد واداشته است.

یکی از این واکنش ها امروز توسط مجله اینترنتی سبزواری ها نشان داده شده است و اسرارنامه در ادامه به انتشار متن کامل این مجله درواکنش به قلدرمآبی های یک جریان تندرو سیاسی در سبزوارمی پردازد:


شاکی را به زندان ببرید…


دوستی داشتم که اخلاق زورگویانه ای داشت و وقتی که بر خر شیطان سوار می‌شد، حرف حساب به گوشش نمی‌رفت که نمی‌رفت.

این دوست ما عادت داشت برادر کوچک خود را هر از چند گاهی کتک بزند، عجیب تر این بود که اگر این برادر کوچک گریه می‌کرد و یا به والدین خود شکایت می‌برد مستحق مجازات بیشتری می‌شد.به جرم اینکه چرا شکایت کرده است.

این روزها با دیدن مطالب برخی از سایت‌های همشهری یاد آن دوست و آن ماجراها می‌افتم.



در دوم فروردین ماه سال جاری گروهی ناشناس اقدام به تخریب بنرهای تبلیغاتی انتشارات فیروزی نموده و با اسپری بر روی شیشه‌های دفتر این اتشارات اقدام به نوشتن اخطار و تهدید کردند.

در حالی که این اقدام بر اساس ماده ی ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی جرم بوده و مستحق حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا ۷۴ ضربه می‌باشد، رسانه‌های همیشه طلبکار، این کار را “ یک مورد نحوه برخورد اشتباه تعدادی که  قصد داشته اند نسبت به ترویج تفکرات و افراد منحرف شناخته شده در دارالمومنین سبزوار  اعتراض کنند” می‌دانند.

اخبار این خرابکاری و تعرض در همان ایام توسط رسانه‌های بومی‌و همشهریان فرهنگ دوست در فضای مجازی منتشر شد.

تمامی‌نقد و بررسی‌ها نشان از آن داشت که این حرکت تخریبی به هیچ عنوان جایگاهی در بین مردم و فرهیختگان شهر نداشته و حتی نیروهای مخالف با این انتشارات آن را به نوعی وهن بیانات رهبری در ابتدای سال جدید می‌دانند که فرمودند: با تهمت زنی، جنجال آفرینی، تکفیر کردن و متهم کردن مخالفم.+

در تاریخ ۲۹ فروردین ماه یکی از شبکه‌های فارسی زبان ماهواره ای اقدام به پخش گزارشی از این فعالیت‌ها کرده و با دو نفر از اعضای شورای اسلامی‌شهر سبزوار نیز مصاحبه نمود.

نکته ی جالب این گزارش، تایید فعالیت‌های گروه‌های تندرو توسط آقای ارغیانی بود که آن‌ها را دلسوز نظام و نگران ارزش‌ها می‌دانست.

این که چه کسی این ارزش‌ها را تعیین کرده است و اصلاً این ارزش‌ها کدام ارزش‌هاست که فقط در ذهن عده ای خاص وجود دارد و گویی گروه زیادی از مردم این شهر، یا به طور کل بی ارزشند و یا غریبه اند و قرار نیست اصلا بدانند این ارزش‌های مورد مناقشه گروهک‌های تندرو سیاسی چیست؛ که حتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌جمهوری اسلامی‌ایران هم آن چه را این افراد تندرو خودسر از ارزش‌ها می‌فهمند، نمی‌فهمد و در همه این سال‌ها و در دولت‌های مختلف سازندگی و اصلاحات و اصول گرا به همه کتاب‌های دولت آبادی (به جز زوال کلنل) اجازه انتشار داده، اما تندروهای سیاسی سبزوار به گونه ای که انگار حکومت خودمختاری را تشکیل داده اند و هیچ جایگاهی برای نظرات رهبری، دولت و قانون جمهوری اسلامی‌ایران قائل نمی‌شود، سنگ این ارزش‌های مبهم و اسرارآمیز را به سینه می‌زنند!و چرا افرادی فراتر از قانون‌های مصوب در همین نظام فعالیت می‌کنند و چرا نمایندگان مردم از آن‌ها حمایت می‌کنند بحثی جداگانه است.

اما، طلبکاری این افراد و رسانه‌های وابسته به آنان جای شگفتی دارد.

از آخرین ساعات شب گذشته رسانه‌هایی که خود را جزو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‌می‌دانند (و البته بیشتر از آنکه جبهه فرهنگی انقلاب باشند، به نظر می‌رسد اعضای تندروی سیاسی در جبهه پایداری! باشند که نه تنها خودجوش و نشأت گرفته از میان مردم نبوده و نیستند که برعکس از بالا و به صورت حلقه ای از حلقه‌های یک شبکه پر سر و صدای سیاسی و رسانه ای عمل می‌کنند + ) به صورت کاملاً سازمان یافته اقدام به تخریب سایت‌های سبزواریها.کام، اسرارنامه، انتشارات فیروزی و یکی از اعضای شورای اسلامی‌شهر کرده اند.

 


(ما همه انقلابی هستیم. شما راستش را بگویید: جبهه فرهنگی انقلاب یا جبهه سیاسی پایداری؟)

(منبع)

 

تنها شکایت این دوستان این است که چرا اخبار مربوط به هنرنمایی‌های دوستانشان را منتشر کرده ایم و چرا و چگونه این اخبار به آن سوی آب‌ها راه یافته است.

این مطلب نه دفاعیه است و نه شکوائیه، تنها یک روشنگری ساده است به کسانی که سر خود را همچون کبک در برف کرده اند.

کلیپ یک خواننده ی مجلسی در سبزوار، در کمتر از یک هفته در تمام شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.یکی از صفحات ایجاد شده توسط هوادارانش (تا لحظه ی نگارش متن) بیش از ۱۱۵ هزار لایک دارد+.

سایت رسمی‌هوادارانش ایجاد شده است + .چند شبکه ی ماهواره ای کلیپ‌های مختلفی از وی پخش کرده اند، روزنامه‌های رسمی‌و سراسری کشور در مطالب جداگانه از وی یاد کرده اند.حداقل ۳ خبرگزاری رسمی‌درباره ی وی مطلب منتشر کرده و چند کاریکاتوریست بزرگ کشور، طرح‌ها و انیمیشین‌هایی با محوریت وی طراحی کرده اند.

تمام این اتفاقات در کمتر از دو هفته به وقوع پیوسته است و هیچ رسانه ی رسمی‌نیز در ابتدا از آن حمایت نکرده است.

چرا این افراد فکر می‌کنند، موضوعات مربوط به بزرگترین نویسنده ی فارسی زبان در جهان کمتر از شاهکار ” دی جی حسین فسنقری” مخاطب دارد؟

چرا فکر می‌کنند مردم صمُ بکم ایستاده اند تا آن‌ها یک تنه با آجر و اسپری و تیغ از ارزش‌ها دفاع کنند؟

آقایان مگر نمی‌دانند اصل ۳۷ قانون اساسی “جمهوری اسلامی‌ایران” می‌گوید :

اصل، برائت است و هیچ‌کس از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود، مگر این که جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد.

پس بر اساس کدام مستندات یک نویسنده و یک هنرمند بزرگ این شهر را خلاف کار و فتنه گر می‌دانند و خود را محق می‌دانند تا در برابر وی جبهه گیری کنند؟

اگر فرض را بر گناهکار بودن تمامی‌افراد بگذاریم آیا دوستان نگاهی به اصل هشتم قانون اساسی کشور کرده اند که می‌گوید :

در جمهوری‏ اسلامی‏ ایران‏ دعوت‏ به‏ خیر، امر به‏ معروف‏ و نهی‏ از منکر وظیفه‏ ای‏ است‏ همگانی‏ و متقابل‏ بر عهده‏ مردم‏ نسبت‏ به‏ یکدیگر، دولت‏ نسبت‏ به‏ مردم‏ و مردم‏ نسبت‏ به‏ دولت‏. شرایط و حدود و کیفیت‏ آن‏ را قانون‏ معین‏ می‏ کند. “والمؤمنون‏ و المؤمنات‏ بعضهم‏ اولیاء بعض‏ یأمرون‏ بالمعروف‏ و ینهون‏ عن‏ المنکر”.

گرچه در سایت‌های خود، خیلی از این اصل یاد می‌کنند.

دوستانی که امروز رگ‌های گردنشان باد کرده و دلسوز فرهنگ هستند چرا در برابر تعطیلی بیش از ۱۰ کتابفروشی (در کمتر از دو سال) سکوت کردند؟

چرا زمانی که رصدگران عزیز، غرفه‌های رایگانی را که از طرف نهادهای دولتی و به نام شهدا دریافت کرده بودند، با مبالغ بالا به دیگران اجاره می‌دادند و برای جلب توجه و جلب مشتری هر گونه موسیقی مجاز و غیر مجاز پخش می‌کردند کسی غیرتی نشد؟ +



افرادی که نام آنها در ذیل می‌آید کسانی هستند که در چند وقت اخیر با گزارشگر صدای آمریکا مصاحبه کرده اند، از رصدگران بصیر خواهشمندیم ارتباط این افراد را با سبزواریها.کام روشن کنند؛ و البته احکام افرادی همچون سردار کوثری را که به دفعات ( و آگاهانه و از روی شناخت) با این خبرنگاز مصاحبه کرده اند همپای آقایان مقصودی و ارغیانی اعلام نمایند :

۱- سردار اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی‌/ ۱ / ۲

۲-احمد بخشایش، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌/ ۱ / ۲ / ۳ / ۴

۳-صفر نعیمی، عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس

۴-حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان

۵-محمود سالار کیا، معاونت دادستان تهران در امور زندان‌ها

۶-آیت الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری

۷-آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو مجلس خبرگان رهبری

۸-حسین شیخ الاسلام، مشاور امور بین الملل مجلس شورای اسلامی

۹-آیت‌الله سید حسین موسوی تبریزی، دادستان کل کشور در دهه ۶۰

۱۰-قاسم احمدی‌، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی

۱۱-محسن صرامی، عضو کمیسیون اقتصادی و یکی از نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت در مجلس نهم شورای اسلامی

۱۲-سید علی‌محمد بزرگواری،نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

۱۳-سید علی طاهری، نماینده ی مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی

۱۴-منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

۱۵-سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

منبع: مجله اینترنتی سبزواری ها

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مقایسه رفتار امام حمد باقر(ع) با مرد مسیحی و رفتار گروه های خودسر تندرو با یک نویسنده ادبی در سبزوار

نظرت را بنویس
comments

علیرضا

دوست عزیزم جناب اخراجی یک توصیه برادرانه به شما اینکه واقعیت با حقیقت تفاوت داره واقعیت اینه که دلایلتون مثل یک دقیق سکوت و دلایل شرکت در کنفرانس برلین که در رسانه هایی مثل بولتن نیوز به آن استناد می کنید واقعیت نیست و حقیقت دقیقا برعکس چیزی است که فکر می کنید . لطفا فیلم های کنفرانس رو که ب تازگی هم منتشر شده کامل نگاه کنید . می بینید یکی از تماشاگران خانم جلسه این درخواست سکوت رو مطرح می کنه که پلیس آلمان ایشون رو دستگیر و به خارج سالن هدایت می کنه . در همین رابطه به تازگی مرتضی غرقی خبرنگار سابق واحد مرکزی خبر در برلین در گفتگو با فارس به بخشی از ناگفته های خود از کنفرانس جنجالی برلین اشاره کرد: "دقایقی بعد آقای دولت‌آبادی(محمود) که در میان اصلاح‌طلبان آدم تندی نیست، پشت تریبون رفت. به محض اینکه خواست صحبتش را آغاز کند، حاضران در سالن شروع به شعار "مرگ بر جمهوری اسلامی "‌ کرده و علیه مقامات نظام و حتی رییس جمهور (خاتمی) شعار می‌دادند. " در فیلم می بینید که آقای دولت آبادی حاضران جلسه را به سکوت فرا می خواند و در اعتراض می گوید : " من از لفظ مرگ بدم میاد... دلم از مرگ بیزار است که مرگ اهرمن خو آدمی خوار است... چقدر از مرگ، از مرگ اندیشان و مرگ سازان متنفرم. در هر قواره ای که بوده اند و هستند و خواهند بود... من به خاطر زندگی پیر شده ام... من زندگی را شعله ور کرده ام...من مردم سرزمینم را به جهان آورده ام...آنگاه شما با من از مرگ سخن می گویید؟" و در ادامه می گوید شما حق ندارین به ارزش های مردم خودتون ناسپاس باشید اگر ایرانی هستید اگر اهل جای دیگری هستید خداحافظ شما . " و جلسه را ترک می کند . کنفرانس برلین (نام اصلی: کنفرانس «ایران پس از انتخابات») نام همایش ۳ روزه‌ای بود که از ۱۹تا ۲۱ فروردین ۱۳۷۹ به مدت سه روز از سوی حزب سبز آلمان و به دعوت بنیاد هاینریش بل (نویسنده شهیر آلمانی )در خانهٔ فرهنگ‌های جهان در برلین برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این کنفرانس هدف از برگزاری آن را از یک سو نشان دادن نظرات متنوع طیف‌های مختلف فکری اصلاح‌طلب، با هدف ایجاد پلی میان اصلاح طلبان و اندیشمندان داخلی و فعالان سیاسی خارج از کشور، و از سوی دیگر برگزاری گفت‌وگو بین شخصیت‌های ایرانی و آلمانی جهت ترمیم و بهبود وضع افکار عمومی آلمان‌ها نسبت به ایران و به تبع آن افزایش روابط اقتصادی و صنعتی طرفین اعلام کردند. کنفرانس از یک سو مورد مخالفت و اعتراض برخی گروه‌های اپوزیسیون خارج از کشور از جمله حزب کمونیست کارگری و دیگر گروه‌های چپ و سلطنت‌طلبان قرار گرفت و از سوی دیگر در داخل با واکنش برخی جریان‌ها و روزنامه‌هایی نظیر روزنامه کیهان مواجه شد. دوست عزیز و همشهری به جای اینکه از این نویسنده بزرگ کشورمون که طبق نظرسنجی محبوبترین نویسنده در قید حیاط ایران هستند اگر دفاع نمی کنید لااقل اینگونه اتهامات بی اساس رو نزنید ! متاسفانه این یکی از خصوصیت های مردمان سبزوار هست که این نوع رفتار می کنند مانند شریعتی و ... جناب اسرارنامه ممنون می شم در جواب این نوع اتهامات بی اساس مطلب کامل تری تهیه کنید .

اخراجی

با سلام بازهم به در و دیوار زدن خود برای طفره رفتن برای فرار از واقعیت 1- پاسخ بنده را ندادید مگر اقای دولت نبود که در کنفرانس برلین به امید سقوط جمهوری اسلامی ونابودی رهبر یک دقیقه سکوت کرد ؟؟ حال چه شده است که موافقین ایشان دم از رهبری وحمایت از ایشان می زنند؟ لطفا صریح ودرست پاسخ دهید وطفره نروید؟ 2- واما در مورد سال 88 بله حضور در انتخابات خوب است ولی در جمله های بنده مشهود است که منظور حمایت ایشان بعد از پیروزی کاندیدا دیگر بود.وقتی که در روز عاشورا آن حرکات را حامیان آقای موسوی انجام دادند وبه هیئتهای عزاداری حمله کردند و باز میرحسین آنان را افرادی خداجو خواند مگر آقای دولت نبودند که به قول شما حمایت از قانون ورهبری و مجلس و... کنند,تا در میسر فتنه حرکت نکنندوالبته خلاف حرف رهبری لطفا بدون طفره رفتن اصل سوال را پاسخ دهید 3- درمورد سخنان رهبری در مورد کتاب کلیدر خواهشمنداست صحبت را کامل نقل کنید تا از مصادره به مطلوب نمودن سخنان ایشان خود داری شود. در تعجبم از دولت و قانون و رهبری و قوه قضائیه و ... دم می زنید ولی حرف را آن طوری که می خواهید می نویسید . این هم نظر رهبری درباره کلیدر :((من می بینم آقایی {محمود دولت آبادی} برداشته قصه نوشته و در كتاب {كلیدر} خود روستاهای خراسان را طور دیگری توصیف كرده است. من خودم خراسانیم و روستاهای خراسان را می شناسم. او این كتابهای امیل زولای فرانسوی را خوانده ...آن را نسبت به روستاهای اطراف سبزوار تقلید می كند... شما كدام روستا را سراغ دارید كه در ان فاحشه خانه هست و مسجد نیست؟... مردم آن به همه چیز توجه دارند اما به نماز و روضه امام حسین و شبیه خوانی توجه ندارند! شما چنین روستایی سراغ دارید آن هم سی سال پیش؟ این دروغ نیست؟)) بنده نیز معتقدم یک جریان در حال ظهور است البته جریان اسلام سکولاریته که همان روز اول اشاره کردم بازهم شما ودوستانتان را به پیروی از قانون البته نه قانون خودنوشته بلکه قانون اسلامی که در سال 88 نویسنده محبوتان از آن سرپیچی نمود دعوت میکنم به یقین نیکان در نعمتند...

یره

به هر حال ما از دولت و دی جی و اصغر و ... دفاع می کنیم می خوان 9 دیی باشن می خوان 2 خردادی باشن می خوان 25 بهمنی باشن اونا سبزوارین و محبوب دل ما . بسوزد هر انکه نتوان دید، جایش!!!

عمار

گفتین مگه اینجا کسی علیه ولایت فقیه حرف زده؟ آره داداشم اینجا یک نفر ضد ولایت حرف زده اونم کسی نیست جز جناب محمود دولت آبادی که شما اینقدر سنگش رو به سینه میزنید...

اخراجي

باسلام وخسته نباشيد ا- بله درست است كه دولت و... در كشور وجود دارد لذا از همين مطلب شما استفاده مي كنيم وبه اين سمت ميروم دركشور كه قانون وسلسله مراتبي وجود داردچرا بايد اسرار نامه در روز اول سال 93 آن مطلب را با مصادره به مطلوب نمودن حرف رهبر مطرح كند مگر همين رهبر بزرگوار نبود كه گفت قانون فصل الخطاب باشدچرا همين آقاي دولت در سال 88 باحضور خود در انتخابات والبته راي ايشان به افرادي كه بر ضد نظام بيانيه صادر مي كردندوجبهه گيري ايشان بر راي خود با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر مشخص كردن خط قرمز هاي كانديداهاي معلوم اللحال وحاميان ايشان؛حال حرف اينجاست ايشان به عنوان نويسنده وبازهم به گفته خودشما روشنفكري جهاني نبايد اينقدر بصير باشد تا مواضع خودرا درباره كنفرانس برلين اعلام بدارد چرايي محكوميت ايشان در آن زمان دادگاه كنفرانس برلين اين را چه مي شود گفت؟ 2- هر انسان اگاه با حداقل تحصيلات وقتي مي بينددرجايي حضور داردكه مخالف كشور ونظام آن صحبت ميشود چرا هيچ عكس العملي نشان نميدهد شايان ذكر است جوابهاي شما يكي مثل ديگري واليته نيز بر محور خاصي مي چرخد بايد بدانيد حضور در عرصه فرهنگ نيازمند شفاف سازي عقيده است واين براي افكار عمومي هنوز حل نشده است كه موضع ايشان در قبال يك دقيقه سكوت با معناي آرزوي سقوط جمهوري اسلامي ايران در كنفرانس برلين با توجه به محكوم شدن ايشان چيست؟ اين سوال تكراري است ولي ريشه اعتقاد يك فرد را مي رساند 3- در مورد كتابهاي ايشان بله بنده نيز مطالعه كرده ام لكن بايد بدانيد وبپرسيد ريشه اصلي نوشتن كتاب كلنل چه بوده مگر غيراز اينست كه تراوشات ذهني يك نويسنده است لذا در پايان خيرخواهانه خواستارم ملاك سنجش افراد را براساس ديانت وسياست بسنجيد كه سياست ما عين ديانت ماست والسلام علي من اتبع الهدي-ياعلي اخراجي

عمار

من نمیدونم این مردم مردم که میگین منظور کیا هستن نکنه منظور از مردم آقایان ................و ....................و ......................و ....................و........... چند نفر دیگه هستن . نه داداش من مردم اونایی هستن که در روز 9دی سال88 برای دفاع از ولایت به خیابونا اومدن تا از مهمترین رکن نظامشون یعنی همون ولایت مطلقه فقیه حمایت کنند. و مطمئن باشد که تا قیام قیامت از هرکی که در مقابل ولایت ونظام باشه نخواهند گذشت و به بدترین شکل ممکن برخورد خواهند کرد حال میخواد هرکس و در هر جایگاه و پست و مقام و محبوبیتی باشه....

اخراجي

با سلام پيام شمارا مطالعه ولي انتظار مي رفت متن را كامل مي گذاشتيد تا حق مطلب ادا مي شد. لطفا تند نرويد وپاسخ بنده را درست بدهيد 1- اصل حضور آقاي دولت در كنفرانس برلين در سال 79 راپاسخ بدهيد تا مردم نيز بدانند وچرايي حضور ايشان؟؟؟ 2-اصل سكوت ايشان(آقاي دولت) درباره (يك دقيقه سكوت براي سقوط جمهوري اسلامي ونابودي ايران اسلامي) و... اين مثالهاي بنده نياز به دادگاه ندارد لطفا پاسخ دهيدوخواهشمنداست مواضع خودتان درقبال اين حركات ايشان را منتشر كنيدتا تنوير افكار عموم صورت گيرد. مردم ما بصيرت لازم را دارند.ياعلي-اخراجي

اخراجي

با سلام به كليه دوستان پيشنهاد ميكنم به يكديگر تهمت و... نگكويند بنده صحبتي درباره آقاي دولت گذاشته ام در وبم كه اسرار نامه كامل اون رو نگذاشتند. لطفا مطالعه و جواب منطقي بدهيد ياعلي

اخراجي

معتقدين به سكولاريته كردن جامعه گويي افعي جانشان گرما خورده است...حتما بخونيد وبلاگ اخراجي

علی ص.م.

با شما نویسنده ی گرامی اسرارنامه موافقم... این گروه تندرو که ظاهرا رسانه های قدرتمندی در اختیار دارند، بی منطقی و گستاخی را از حد گذرانده اند و به هر حرکت فرهنگی مفیدی در شهر حمله ور می شوند... ای کاش اگر دین دار نیستند لااقل از دین سوء استفاده نمی کردند... نیکی ها از آن شما...

شهروند سبزواری (نسخه اورجینال)

خطاب به شهروند سبزواری و بقیه: شما لطفا اسمی از سبزوار و شهروند بودن رو برای خودت انتخاب نکن چون آبروی بقیه مردم هم میبری،اسم دولت آبادی هم همینطوری نبر چون واسه خیلیها مقدسه... ما به دکتر شریعتی و بیهقی و دولت آبادی و... افتخار میکنیم، سبزوار یعنی دیار سربداران، ضمنا آگاه باشید همین دوستانی که الان قدرت دستشون هست و هیچ نظری در مورد دولت آبادی ندارن، مدتی بعد که خدای نکرده محمود دولت آبادی فوت کنند به دنبال این میافتند تا در سبزوار خاک شوند، بیایید انصاف داشته باشیم و از داشته هایمان استفاده کنیم. :( و در مورد این سایت جناحی حقیر (سلام سربدار) که نام مقدس این قیام بزرگ و مردم عزیزمان را به دوش میکشد ولی تنها چیزی که متاسفانه نمی توان در آن دید حرف و عقیده و نظر مردم است...و این که جدیدا بر علیه استاد محمود دولت آبادی مطالبی رو گذاشته، همین بس که رسانه های دیگر سبزوار و مردم اعتراض خودشون رو نشون دادند و خدا را شکر به همه ثابت شد تنها چیزی که نباید در آن سایت به دنبال آن بود، نظر و عقیده ی مردم است...!!! پس براه خود ادامه دهید و این سنگریزه ها را با کمک مردم به بیرون پرتاب خواهیم کرد...

دو کلمه حرف حساب و دیگر هیچ

متاسفانه سلام سربدار بااین همه ادعای مردمی بودن به جای اینکه بیاد از کسانی که کارغیرقانونی در سبزوار کردند اعلام برائت کنه و خودش رو درکنار مردم قراربده مستقیما روبه روی مردم قرار گرفت بیچاره مدیران سلام سربدار دارن چوب ندونم کاریای طرفداران تندرو جبهه پایداری رو میخورن.اینقدر جرات نداشتن کارشونو حداقل علنی انجام بدن و مسوولیت کارشونو به عهده بگیرن. جیش العدل و جندالله و بقیه گروه های تروریستی هم وقتی که جنایتی می کنن حداقل اینقدر مرد هستن که اعلام کنن کار ما بوده و مسوولیتشو قبول میکنن ولی اینا که تو سبزوار این کار ضد فرهنگیو کردن اینقدر جیگر نداشتن که حداقل خودشونو معرفی کنن متاسفم برای سایتی مثل سلام سربدار با اون همه استعدادی که معلومه بعضی از نیروهاش دارن ولی اینجور داره زیر پرچم ترسوهاو بی فرهنگا سینه میزنه چه میدونم شایدم یابو ورشون داشته سرباز ای گمنام امام زمانن استغفرالله . اوایل که این سایت راه افتاده بود بهش امیدواربودم. فکرمی کردم یک سایتیه که نترس و شجاع میخواد حرف مردمو مطرح کنه ولی الان دیدم نمی تونه خودشو از خواسته های غیرمنطقی گروه تندرو پایداری جدا کنه و هویت مستقلی بسازه. عزیزان سلام سربدار جبهه پایداری شکست خورده است. بیاید بیرون از زیر پرچمش . خودتونم گول نزنید که کم بودن نشانه بر حق بودنه. چون اتفاقا یک جاهایی هم کم بودن و تنها موندن نشانه برحق نبودنه. اگر همیشه کم بودن نشانه حق بودن بود پس انتخاباتا تو کشورمون باید برعکس انجام میشد یعنی هرکی کمتر رای بیاره رئیس جمهور میشد.

شهروند سبزواری

به نظر من اسم اسرارنامه رو عوض کنین و بذارین دوستاران محمود دولت‌آبادی بهتره.... اینهمه مثبت بینی درباره این آقای به اصطلاح فرهنگی ادبی جالبه برام و چشم پوشی به خطاهای بزرگی که داشته!!! توهین ها و اهانت‌هایی که به ارزش ها و انقلاب داشته و داره!!!!!! خوب خودتونو به خواب زدین... اشکال نداره، انتظاری غیر از این هم نمیره انشاله روزی میرسه که هتاکها به سزای عملشون می‌رسن و دیگه جایی برا جولان دادنشون نیست... شماهم تا اون زمان هرچی دوست دارید به محمودجون دولت‌آبادیتون برسید و دیگر هیچ...

پارس بانو

واقعامتاسفم که فردی............کم اطلاع ..........راجع به نویسنده ای جهانی که افتخاری است برای هرایرانی وهرسبزواری اینگونه یاوه سرایی می کند .وجالب اینگونه افراد چگونه سالها در شورای شهر برای ماتصمیم می گیرندمتاسفم برای خودم وبرای مردم شهرم

فندق

عالی بود اسرار نامه....

آب رو بریز اونجایی که می سوزه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما