وبسایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار راه اندازی می شود/ مسوولان شهری استقبال خوبی از لباس پاکبانی کردند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از راه اندازی وبسایت اطلاع رسانی این سازمان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، سعید رضا فصیحی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ما در همین زمینه افزود: یکی از سیاست های خوب دکتر طالبی استقلال هرچه بیشتر سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری است که از همین رو سازمان مدیریت پسماند، هم اکنون در حال ایجاد و طراحی وبسایت مستقلی است تا بتواند ارتباط بیشتر و مستقیمی با مردم ، رسانه ها ، NGO های فعال در زمینه محیط زیست ، مراکز دانشگاهی و .... داشته باشد و در زمینه اطلاع رسانی از اقدامات خود، به صورت مستقلی عملشه کند.

وی ابراز امیدواری کرد، وبسایت مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با تا پایان اردیبهشت ماه جاری به بهره برداری برسد و علاقه مندان از آن پس بتوانند مستقیما اخبار و رویدادهای این سازمان را از طریق وبسایت رسمی آن پیگیری کنند.

فصیحی سپس به برنامه اخیر این سازمان به مناسبت روز زمین پاک اشاره کرد و گفت: در این مراسم که روز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه در محل گلزارشهدا برگزار شد، تعدادی کلاه و لباس های کار پاکبانان سبزواری در اختیار مسوولان و سایر میهمانان قرار گرفت که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد و اکثر مسوولان در آن روز به صورت نمادین  این لباس ها را برتن کردند که این باعث ایجاد روحیه در میان پاکبانان خدم این شهر شد که می دیدند کارشان مورد توجه  و احترام مسوولان قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوبی که از این کار به عمل آمد، سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد ان شاءالله در آینده نیز چنین اقدامات نمادینی را در جهت معرفی و ارج گذاری هرچه بیشتر به زحمات پاکبانان این شهر انجام دهد.

لازم به توضیح است ، سبزوار به واسطه تلاش های پاکبانان خدوم و مدیران شهرداری سبزوار به ویژه در سازمان مدیریت پسماند ، به عنوان یکی از 10 شهر پاک و سبزوار ایران انتخاب شده و از این حیث در ردیف شهرهای مطرحی نظیر شیراز ، اصفهان ، تبریز ، مشهد و ... قرار گرفته است.(منبع1) ، (منبع2)

سازمان مدیریت پسماند از جمله سازمان هایی است که در زمان حضور حسین مقصودی در جایگاه ریاست شهرداری سبزوار تأسیس شد.

گفتنی است متن گزارش برگزاری مراسم روز زمین پاک و تجلیل از پاکبانان سبزواری در روزهای اخیر توسط وبسایت سبزوارنیوز منتشر شده است. شما گرامیان هم اکنون می توانید روی اینجا کلیک کنید.

اسرارنامه همچنین با همکاری روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ، هم اکنون به انتشار گزارشی تصویری از برگزاری مراسم روز زمین پاک در سبزوار در بخش عکس نامه این وبسایت پرداخته است.برای مشاهده این گزارش تصویری به پیوند زیر مراجعه کنید:

گزارش تصویری از مراسم روز زمین پاک در سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

چرا سبزوار شهر پاک و سبز ایرانی است؟

نظرت را بنویس
comments

پسته

ای بابا چرا این همه به من منفی دادید. مگه چی گفتم؟ یک احتماله دیگه نباید از نظر بیافته

پسته

خوب شاید براش کوچیک بوده. گیر میدیدا!!!!!!!!!!

علي

سلام هي مي گويند سبزوار جزو ده شهر پاک کشور است. اين مطلب مسئولان شهرداري در خبر قبلي هم بدون منبع ذکر کرده بودند. شما که خبرنگاريد چرا هيچي نمي پرسه که آقايان اين مطلب را بر اساس چه منبعي مي گويند؟ کدام منبع رسمي و معتبري اين خبر را اعلام کرده است؟

فندق

چرا حاج قاسم تنش نکرده؟!! نه چرا؟!! واقعآ چرا...؟!!

جواد دباغی مقدم

سبزوارنیوز این آمادگی را دارد تا خبرنگار و عکاسان این خبرگزاری محلی با پوشش این پاکبانان در همه مراسم خبری حضور یابند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما