محمود دولت آبادی و محمود احمدی نژاد هر دو منتظر اجازه وزیر

استاد محمود دولت آبادی بزرگترین نویسنده معاصر ایران و دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشور هر دو در یک موقعیت مشابه از لحاظ انتظار برای دریافت اجازه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت چاپ کتاب های جدیدشان قرار گرفته اند. اما اینطور که پیداست شانس احمدی نژاد برای دریافت مجوز بیشتر از دولت آبادی است. زیرا هرچه باشد او علی رغم همه انتقاداتی که به عملکردش در 8 سال گذشته وارد بود ، بالاخره رئیس جمهور سابق ایران بوده است و طبیعتا با مشکلات و موانع کمتری برای انتشار آثارش مواجه خواهد بود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امروز دراین زمینه خبری به شرح زیر را منتشر کرده است:
 



پاسخ جنتی درباره کتاب‌های دولت‌آبادی و احمدی‌نژاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت مجوز گرفتن رمان «کلنل» محمود دولت‌آبادی و کتاب خاطرات محمود احمدی‌نژاد پاسخ داد.

علی جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت مجوز رمان «کلنل» اثر محمود دولت‌آبادی گفت: این کتاب در این لحظه هنوز مجوز نگرفته است.

او همچنین درباره امکان مجوز گرفتن کتاب خاطرات محمود احمدی‌نژاد اظهار کرد: من در جریان این کتاب نیستم اما اگر به وزارت ارشاد بیاید مجوز انتشار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، رمان «کلنل» محمود دولت‌آبادی از سال 87 توسط نشر چشمه برای دریافت مجوز نشر ارائه شده بود و دوباره توسط نشر چرخ که از ناشران زیرمجموعه چشمه است برای گرفتن مجوز نشر به اداره کتاب وزارت ارشاد ارائه شده است.

ناشر کتاب درصدد بود تا با گرفتن مجوز نشر این رمان، آن را تا پایان سال 92 منتشر کند، که این اتفاق نیفتاد و هنوز هم وضعیتش در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب در اردیبهشت‌ماه مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نظری رهبری درباره کتاب کلیدر دولت آبادی: اگر کوتاه تر بود ، جذاب تر بود

نظرت را بنویس
comments

تيترت رو غرض ورزانه زدي طرف گفته از کتاب احمدي نژاد خبر ندارم و اگه ببه ارشاد بياد يعني هنوز به ارشاد نرفته که بخواد مجوز بگيره اما دولت آبادي مدت هاست براي گرفتن مجوز داره له له مي زنه يعني به اون مجلس رفتن و چسبيدن پي روحاني هم واسه همينه که از اين ها اميد مجوز داره بعد تو اين دو تا رو گفتي در يک شرايط؟ برو خودت رو اصلاح کن

امیر مسکنی

میان ماه من تا ماه گردون...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما