سبزوار بازهم قهرمان هندبال ایران شد

در جدیدترین دور مسابقات لیگ برتر هندبال ایران ، دارالمومنین سبزوار  بازهم موفق به دریافت عنوان قهرمانی شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، سبزوار که به مهد هندبال ایران شهرت دارد در طول دهه های اخیر بارها موفق به کسب قهرمانی های متعددی در ورزش هندبال در دو گروه آقایان  و بانوان شده است.

در سه سال اخیر این موفقیت ها با حمایت های موثر موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) به مدیریت سیدابوالفضل میرعلی فرزند شایسته دیار سربداران، در یکی از نقاط اوج خود قرار گرفته است.

براین اساس می توان گفت سبزوار یکی از شهرهای تأثیرگذار در تاریخ هندبال ایران است و در این ویژگی با کلانشهر اصفهان که آن هم از مدعیان جدی هندبال کشور است ، شراکت و رقابت دارد.

نکته جالب توجه در این زمینه این است که هرچند اصفهانی ها، به واسطه رانت هایی که در فدراسیون هندبال ایران در اختیار دارند، دائما می کوشند تا موفقیت های تیم های سبزوار را زیر سئوال ببرند ، اما قهرمانی های قاطع و پی در پی سبزوار جایی برای تردید باقی نمی گذارد.

ضمن اینکه خود اصفهانی ها نیز در معرض این انتقاد قرار دارند که در دو دهه گذشته سعی کرده اند در سبزوار یک مافیای هندبال به وجود بیاورند و از این حیث مورد انتقاد شدید صاحب نظران و کارشناسان مربوطه هستند.(منبع)

اینک امید می رود ، دلسوزان سبزوار بتوانند با انجام اقدامات تبلیغی و حمایتی لازم از شهرت و جایگاه ویژه این شهر در هندبال کشور به خوبی دفاع کنند و لقب مهد یا پایتخت هندبال ایران را برای سبزوار به صورتی رسمی و فراگیر ثبت نمایند.

اسرارنامه در ادامه به انتشار جدول لیگ برتر هندبال کشور در اردیبهشت 93 می پردازد که در این جدول تیم ثامن الحجج سبزوار در صدر همه شهرهای مدعی در هندبال شده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

رضایت مهدی بیجاری ملی پوش هندبال ایران از حضورش در تیم سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما