نمایشگاه عکس" زباله های ما" در نگارخانه امیرشاهی سبزوار گشایش یافت

خبرگزاری محلی سبزوارنیوز نوشت:

سبزوارنیوز/ شب گذشته به همت سازمان مدیریت پسماند، نمایشگاه عکس "زباله های ما" با ارائه 43 اثر حامد حیدری در حضور دکتر طالبی، حسن زارعی، محمدرضا قلعه نوی و جلال تعصبی گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری محلی سبزوارنیوز، مهندس فصیحی گفت: نمایشگاه یادشده با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با فعالیت های شبانه روزی پاکبانان و خادمان پاکیزگی شهر و چگونگی انتقال و دفن زباله ها در نگارخانه امیرشاهی برپا شده است.
دکتر محمدعلی طالبی با قدردانی از اقدامات این چنینی پش از افتتاح نمایشگاه اظهار داشت: استفاده از زبان هنر، این امکان را به ما می دهد تا تلاش پاکبانان و تلاشگران سازمان مدیریت پسماند شیواتر و رساتر در اختیار عموم قرار گیرد.
شهردار سبزوار گفت: قطعا از تعامل همه هنرمندان در سایر رشته ها نیز استفاده خواهیم کرد، ضمن اینکه این وظیفه همه ماست تا پدیده تولید زباله را جدی گرفته و از عوارض و هزینه های آن نیز آگاهی یابیم.
محمود حیطه مدیر خانه عکاسان سبزوار نیز با اعلام اینکه آثار ارائه شده را باید از منظر تأثیرگذاری اجتماعی به این پدیده مرور کرد، یادآور شد: آقای حیدری از عکاسان خوشفکر دیارمان است.
وی افزود: در میان این عکس ها چند تابلو البته توجه من را نیز به خود جلب کرد.
حامد حیدری نیز به سبزوارنیوز گفت: بالغ بر 2 هزار اثر در این خصوص داشتم که حاصل همنشینی با رفتگران و پاکبانان شهرمان است، احساس کردم مردم باید در جریان تلاش خستگی ناپذیر ایشان قرار بگیرند.
هنرمند عکاس شهرمان با قدردانی از سازمان پسماند و همکاری خانه عکاسان ادامه داد: با نظر دوستان در خانه عکاسان 43 اثر با روایت داستان تکراری تولید زباله و تلاش پاکبانان شهر انتخاب و در معرض دید عموم قرار گرفت.
شایان گفتن است این نمایشگاه تا 25 ماه جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، از ساعت 9 تا 14 و 17 تا 20:30  میزبان علاقه مندان و شهروندان خواهد بود.

منبع: سبزوارنیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آشنایی با سیدحامد حیدری هنرمند عکاس سبزواری

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما