مسابقات قرآن کریم منطقه 3 کشور در دانشگاه حکیم سبزواری برترین های خود را شناخت

سبزوارفرهنگ نوشت:

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری از معرفی برترین‌های بیست و نهمین جشنواره مسابقات قرآنی منطقه 3 کشور در این شهرستان خبر داد.

از بین27دانشگاه شرکت کننده در بیست و نهمین مسابقات قرآنی که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزارشد،
در قسمت برادران حفظ پنج جزء قرآن کریم، جواد شکور از
دانشگاه فردوسی مشهد، مسعود هادیان‌فر از دانشگاه حکیم سبزواری و محمد رسول دستبند‌چی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی / در قسمت خواهران: فهیمه وطن دانشگاه حکیم سبزواری، زینب خدایی دانشگاه فردوسی مشهد، سیما جلیلی فردوسی مشهد ،به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند.
در قسمت حفظ 10 جزء قرآن کریم سعید نادری از
دانشگاه روزبهان ساری، صالح اخترشناس از دانشگاه فردوسی مشهد محمدباقر رجبی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در قسمت خواهران: ویدا ودیعی فردوسی مشهد،مرضیه جهان دانشگاه سمنان، زینب کلامی از سمنان ، به رتبه‌های برتر دست یافتند.

دبیر جشنواره قرآنی منطقه 3 کشور با بیان اینکه در قسمت حفظ 20 جزء، آریا دهقانی از
دانشگاه گیلان و سعید قره‌داشی از دانشگاه آموزش عالی فردوس  و سعید خراشادی زاده ،در قسمت خواهران: عطیه تبیانیان از سمنان، فاطمه ندیمی از دانشگاه فردوسی، مریم علیزاده از مازندران به ترتیب به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند، خاطرنشان کرد: در قسمت حفظ کل قرآن کریم، در قسمت برادران:حمید ایمان‌دار از دانشگاه فردوسی مشهد و  محمود علی‌زاده از دانشگاه مازندران و در قسمت خواهران: رقیه سجادی از مشهد،سیدسمانه محروقی از دانشگاه حکیم سبزواری، نجمه ملک پور از فردوسی مشهد توانستند به رتبه‌های برتر دست یابند.
ایزدی، با بیان اینکه در قسمت قرائت ترتیل نیز علی کبیری از
دانشگاه علوم و فنون مازندران، مصطفی ملکی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی و داوود خلوصی از دانشگاه فردوسی مشهد  و در قسمت خواهران: فرزانه کلایی از مشهد،فهیمه گلپایگان از مازندران و زهرا مهوشیان از مشهد توانستند در این دوره از مسابقات به رتبه‌های برتر دست یابند، تصریح کرد: در قسمت قرائت تحقیق نیز محمدمهدی تقی‌پور از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حامد علیزاده از دانشگاه تربت‌جام و امید حسین‌نژاد از دانشگاه فردوسی مشهد و در قسمت خواهران : مریم هاشمی از امام رضا مشهد، معصومه ابری از مازندران و اکرم دژبان از دانشگاه حکیم سبزواری به رتبه‌های برتر دست یافتند.
داوری مسابقات قرآنی منطقه سه کشور
دانشگاه حکیم سبزواری در قسمت برادران:استادحسنی،سیدی و حسینی و در قسمت خواهران: سادات موسوی،خطیب و برغمدی برعهده داشتند.
در این دوره از مسابقات 120
دانشجو از 27 دانشگاه استان های خراسان شمالی ، رضوی ، جنوبی ، گلستان ، مازندران ، گیلان و سمنان،به صورت یکروزه در رشته های حفظ کل قرآن ، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، قرائت ، تحقیق و ترتیل شرکت کردند.
در حاشیه برگزاری این مسابقات،اجرای نمایش تعزیه خوانی، نمایشگاه هنرهای قرآنی شامل خطاطی ، داستان و پیام های قرآنی نیز بر پا شد.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما