با حضور نماینده و شهردار سبزوار مشکلات محله کلاته سیفر بررسی شد

میلادکلاته/جلسه ی بررسی مشکلات محله ی شهیدپرور کلاته سیفر باحضور مهندس سبحانی فر وشهردارسبزوار واعضای شورای شهردرمسجدجامع این محله برگزارشد.
این جلسه صبح دیروز باحضور اهالی کلاته سیفر و سبحانی فر وشهردارسبزوار درمسجدجامع این محله برگزارشد.درابتدای این جلسه نماینده ی اهالی کلاته سیفر آقای فروغی مقدم/با یادی ازشهدای گلگون کفن این محله جلسه را آغاز کرد وبه بیان مشکلات اهالی این محله پرداخت:
1-اساسی ترین مشکل این محله پیگیری دوربرگردان ورودی این محله است که حدود 1700خوانوار درقفسی شده اند که تنها معبر آن خلاف ورودی این محله است.
2-اجرایی نشدن طرح المان یاد بود شهدای کلاته سیفر که قراربوده سالیان قبل اجرایی شود که توسط شهرداری وبنیادشهید اجرایی نشده.
3-پیگیری و تامین اعتبار سوله های ورزشی که ازسپاه به شهرداری واگذارشده که دراین محله شورای شهر وشهرداری هیچ اقدامی رانکرده است.
4-کمبود فضای سبز دراین محله که قراربوده درشورای شهرقبل اجرایی شود ولی متاسفانه تامین اعتبارنشده و درمحله ای با بیش از 5000جمعیت هیچ فضای سبزی وجود ندارد.
5-پیگیری میدان سربداران که فقط گردوخاک این مکان برای این اهالی باقی مانده است وشهرداری دراین زمینه کاری نکرده است.
6- درخواست جدی این اهالی به تشکیل شورایار برای بهترپیگیری کردن مشکلات.
7-درسال های 80تا84 کلاته سیفر درحوزه ی روستایی قرارداشته است ازکلیه ی اهالی برای بیمه ی روستایی مبلغ 45تا90هزارتومان گرفته شد که درسال 86 به یک باره متوقف شد ومحله ی کلاته سیفر درحوزه ی شهری گرفته شد ودیگرمطالبات این اهالی پرداخت نشد وشما نماینده ی بزرگواره مجلس خواهشمندیم پیگیری های لازم را انجام دهید.
8-اصلی ترین وبزرگترین دغدغه های اهالی این محله تغیر محل دفن از آرامستان کلاته سیفر به روستای خیرآباد است که موجب نگرانی شدید اهالی این محله شده است.
بعد از شرح مشکلات این محله به درخواست سبحانی فر به بازدید میدانی ازاین محله پرداختند.
باتشکرمیلادکلاته پایگاه اطلاع رسانی محله کلاته سیفر
www.kalatehseifar.ir

نظرت را بنویس
comments

ششتمدی

سردار احمدی مقدم در سمتش ابقا شد حکم سردار اسماعیل احمدی مقدم به عنوان فرمانده نیروی انتظامی بار دیگر تمدید شد. سردار سعید منتظرالمهدی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که آیا فرمانده نیروی انتظامی ابقاء یا جابجا می شود، اظهار داشت: با عنایات فرمانده معظم کل قوا و حسن اعتماد ایشان، مسئولیت سردار اسماعیل احمدی مقدم به عنوان فرمانده نیروی انتظامی تمدید و خدمت ایشان ادامه دارد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما