مکاتبه نماینده سبزوار با وزیر امور خارجه برای معرفی گروه موسیقی داروگ به جهانیان

خبرگزاری ایرنا نوشت:

 تقویت حرکت های فرهنگی متناسب با ارزشهای اسلامی مقابله با جنگ نرم است

سبزوار - ایرنا - یکی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت حرکت های فرهنگی اصیل متناسب با ارزش های اسلامی و انقلابی به منزله مقابله با جنگ نرم فرهنگی است.


به گزارش ایرنا ،ˈ محمدرضا محسنی ثانیˈ جمعه شب در جمع خبرنگاران افزود: اگر حرکت های فرهنگی اصیل متناسب با ارزش های اسلامی تقویت شود، بسیاری از حرکت های هنجارشکنی که با عنوان فرهنگ قلمداد می شود از گردونه خارج خواهد شد.

نماینده سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید حرکت های فرهنگی اصیل متناسب با ارزش های اسلامی و فرهنگی که یادآور حماسه ها و در برگیرنده عزت و غرور ایرانی است، تقویت و حمایت کنیم.

وی با اشاره به وجود رسانه های گوناگون از طریق فضای سایبری و ماهواره ای، افزود: در زمان کنونی فضای فکری به گونه ای است که در هر خانه ای همه ارزش ها، باورها، و هنجارها و ناهنجارها فرهنگ های گوناگون دنیا به نمایش در می آید.

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با جنگ نرم فرهنگی کار سختی است که راهکار خود را دارد و نیازمند کار و برنامه ریزی جدی تری در این زمینه هستیم.

محسنی ثانی افزود : با وجود همه تلاش هایی که در تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی شده نتوانسته ایم آنچنان که باید در پیاده کردن فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) و ارزش های اسلامی و آرمان های واقعی انقلاب و نظام خیلی موفق باشیم .

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه فرهنگی ، هنری و ورزشی در سبزوار، اظهار کرد: بایستی از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم .

وی به برنامه گروه فرهنگی ˈداروگ ˈ سبزوار و جایگاه ویژه این گروه در بعد ارزشهای فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت : نامه ای به وزیر امور خارجه نوشته و از ایشان خواستیم که زمینه سفر این گروه به کشورهای مختلف فراهم شود.

وی به برگزاری بزرگداشت زنده یاد دکتر علی شریعتی در 29 خردادماه در زادگاهش مزینان داورزن اشاره کرد و افزود: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این مراسم دعوت شده است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

 

گزارش تصویری

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

زهرا شیرازی: هنر موسیقی از ظرفیت های بالایی در سبزوار برخوردار است

نظرت را بنویس
comments

خواننده وبلاگ

سلام به عنوان خواننده وبلاگ با اقاي عربشاهي موافقم.مكاتبه با مراجع ذكر شده بسيار اثر بخش خواهد بود.

تارا

مديريت محترم خبرگذاري ايرنا لطفا نظراتمون رو سانسور نكنيدبيشتر از4 نظر گذاشتيم (با دوستان)دريغ از مشاهده يكي از انها، چيز بدي كه ننوشتيم فقط از هنر هنر مندان داروگ تعريف كرديم كه انصافا عالي بود ........حالا اگر خصومتي داريد دليل بر كادر كردن نظرات نميشه

افسانه

حضور پر شور دكتر محسني،نامداران ورزش باستاني ،پهلوانان كشوري و مردم هنر دوست ديار كهن سربداران در جلسه اختتاميه گروه داروگ شكوه و ابهتي خواص به سالن داده بود ....همان گونه كه دكتر محسني گام اول را برداشتند ما مردم سبزوار چشم به همت بلند ايشان دوخته ايم تا شايد.......... پيروز و پاينده باشيد

ابوالفضل عربشاهي

از مسئولين محترم خواهشمندم كه با وزراي ارشاد و ورزش همچنين با رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي نيز مكاتبه كنند زيرا اثر هنرمندان گروه داروگ همپوشاني با چندين سازمان و دستگاه دولتي دارد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما