اعضای هیأت مدیره انجمن خیرین کتاب سبزوار انتخاب شدند

اولین جلسه هیات امنای انجمن خیرین کتاب سبزوار تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سبزوار عصر دیروز اولین جلسه هیات امنای انجمن خیرین کتاب سبزواردر کتابخانه عمومی خیرساز بیت الهدی برگزار شد. در این جلسه که به منظور انتخاب هیات مدیره، بازرسین و رئیس هیات امناء تشکیل شده بود و از ساعت ۱۷ الی ۲۰ به طول انجامید، پس از معارفه نامزدهای انتخابات، رای گیری انجام شده و نتایج شمارش آراء به شرح زیر اعلام شد:

جناب آقای موسی الرضا گلدانی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس هیات امناء انتخاب شدند.

(لازم به ذکر است که بر اساس اساسنامه، زیبا باغانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار عضو هیات مدیره می باشد.)
اسامی اعضاء هیات مدیره به ترتیب آراء‌ به شرح ذیل می باشد:

۱-غلامرضا شهرام

۲-جواد جعفری نسب

۳-معصومه فلاحی

۴-علی اکبر فروغی

اعضای علی البدل

۱-حامد ارشادی پور

۲-مهدی مقصودی

نام بازرس هیات امناء

سید رضا افضل نیا

بازرس علی البدل

غلامرضا جعفری

انجمن خیرین کتاب سبزوار با تشکیل هیأت موسس ۱۳ نفره در زمستان ۹۲ زیر نظر انجمن خیرین کتابخانه ساز ایرانیان و با هدف فرهنگ سازی در جهت جذب، ساماندهی منابع، امکانات و جلب مشارکت های مردمی در امر خیر کتابخانه سازی و توسعه فرهنگ کتابخوانی تشکیل شد. پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی توانمندی ها و نیاز سنجی شهر سبزوار در زمینه کتاب، کتابخانه، میزان مطالعه شهروندان و …. اساسنامه انجمن خیرین کتاب سبزوار به تصویب رسید. اولین مجمع عمومی هیأت امنأی انجمن خیرین کتاب سبزوار در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه تشکیل شد و با برگزاری انتخابات، اعضای هیات امناء انتخاب شدند. روز ۱۰ خرداد ماه با برگزاری اولین جلسه هیات امناء ، هیات مدیره، رئیس هیات امناء و بازرسن انجمن انتخاب شدند.

با تشکیل انجمن خیرین کتاب پیش‌بینی می شود حجم فعالیت‌های توسعه کتابخانه‌های عمومی در سطح سبزوار با رشد و سرعت بسیار خوبی همراه شود و انشاء ا… منشاء خیرات و برکات زیادی برای نسل آینده و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر عزیزمان باشد.

علاقمندان به مشارکت در این امر خیر می توانند به اداره کتابخانه های عمومی سبزوار مراجعه و یا با شماره تلفن های ۴۴۵۵۱۶۰ و ۴۴۵۷۲۷۵ تماس حاصل نمایند.

منبع: وبسایت اداره کتابخانه های عمومی سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اولین مجمع عمومی هیأت امناء انجمن خیرین کتاب در سبزوار برگزار شد

نظرت را بنویس
comments

پریا

با سلام و احترام ، خدمت هيات مديره انجمن خيرين كتاب سبزوار ،ضمن سپاس و تشكر از زحمات بي دريغ و خداپسندانه ي شما عزيزان ، انتخاب شايسته آقاي علي اكبر فروغي مقدم را به عنوان عضو هيات مديره انجمن خيرين كتاب سبزوار تبريك عرض مي نمايم . اجركم عندا...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما