شهریار علی آبادی ملوان سبزواری از اسارت دزدان دریایی آزاد شد

ساعاتی قبل خبرگزاری محلی سبزوارنیوز طی خبری کوتاه از آزادی شهریار علی آبادی ملوان جوان سبزواری که از چند سال قبل دربند دزدان دریایی در کشور سومالی بود، خبر داد.

متن کامل این خبر به شرح زیر است:

پیگیری همه سبزواری های مسئول عاقبت جواب داد

یک خبر خوش برای همشهریان: شهریار علی آبادی ملوان جوان سبزواری دربند در سومالی آزاد شد
سبزوارنیوز/ سرانجام و با پیگیری های مجدانه خانواده، خبرگزاری محلی سبزوارنیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، شهردار محترم، سبزواری های مقیم کشورهای خارجی و همه مردم نجیب شهرستان سبزوار، امروز و در اعیاد شعبانیه خرسندیم تا خبر آزادی "شهریار علی آبادی" جوان محجوب سبزواری دربند دزدان دریایی سومالی را به اطلاع شما برسانیم.
به گزارش اختصاصی خبرگزاری محلی سبزوارنیوز، شهریار علی آبادی پس از تحمل 45 ماه اسارت در سومالی شب گذشته آزاد و تحویل مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنیا شد.
خانواده این جوان سبزواری با قدردانی از تمامی تلاشگران در عرصه های مختلف که مقدمات آزادی شهریار علی آبادی را فراهم کرده اند، و همچنین از همه کسانی که در این مدت با پیام های مختلف مراتب همدردی خود را به این خانواده اعلام کرده اند، برای همه علاقه مندان به عزت و سربلندی سبزوار آرزوی توفیق و بهروزی نموده اند.

خبرگزاری محلی سبزوارنیوز نیز بر خود فرض می دارد تا از همه کمپین های مختلفی که در سبزوار، امارات عربی متحده، اسپانیا با تلاش و پیگیری خود مقدمات آزادی این جوان سبزواری را فراهم نمودند قدردانی نماید.
شایان گفتن است در گفت وگوی مختلفی که سبزوارنیوز با مسئولان محلی شهرستان داشته است، تمامی این عزیزان همواره خود را در کنار خانواده محترم علی آبادی دانسته اند.

منبع: سبزوارنیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سوگ جمشید در عید جمشید ...!

نظرت را بنویس
comments

ema

من هم این موضوع رو توی برنامه ماه عسل دیدم. آقا شهریار به وطن خوش اومدی، هرچند که دلت از این وطن گرفته. خوشحال باش که حامی بزرگی مثل خدا رو داری و دعای مادر و پدر مهربونت و خانوادت بی شک بدرقه راهت بوده. خوش به حالت که خدا اینقد دوست داره. خیلی خوشحالیم که به آغوش خانوادت برگشتی.

آریا

برای اولین بار این خبر را در ماه عسل امسال (امشب )دیدم و آگاه شدم. به مدر گرامی ایشان(بعنوان یک برادر اسیر) میدانم که چقدر در این مدت زجر کشیده تبریک میگویم.درد یک مادر(همانند مادر عزیزم دیگر در پیش ما نیست که چقدر در اسارت برادرم عذاب کشده) درد این مادر عزیز را احساس مکنیم.با آرزوی سلامتی برای ایشان و آقا شهریار گرامی.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما