مسعود پسندیده:

پیشنهاد بزرگداشت دکتر علی شریعتی در شورای شهر سبزوار مطرح می شود

نایب رئیس شورای شهر سبزوار از پیگیری برای برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر شریعتی در این شهر خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، مسعود پسندیده عضو جوان شورای چهارم شهر، بعد از ظهر یکشنبه طی تماسی تلفنی به خبرنگار اسرارنامه گفت: دکتر شریعتی از معلمان ، نویسندگان و متفکران برجسته معاصر است که از محبوبیت بالایی در جامعه برخوردار است و چنین شخصیتی می بایست به درستی در شهر زادگاهش مورد توجه و تجلیل قرار گیرد.

پسندیده در ادامه افزود: خوشبختانه بزرگداشت دکتر شریعتی در سالروز وفاتش ، همه ساله در خاستگاه اجدادیش مزینان برگزار می شود، اما این مقدار هرچند ارزشمند است اما برای بزرگداشت چنین شخصیت برجسته ای کافی نیست و می بایست در سبزوار که شهر بزرگ و مرکز دانشگاهی و فرهنگی غرب خراسان رضوی است ، هم مراسم مناسبی برای تجلیل از دکتر شریعتی برگزار گردد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا طی گفتگویی که با مهدی مقصودی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر داشته، قرار است در جلسه بعد از ظهر امروز شورا، موضوع برگزاری بزرگداشت دکتر شریعتی در عصر روز 29 خرداد در سبزوار، توسط او و تعدادی دیگر از اعضا مطرح شده و مورد پیگیری قرار گیرد.

پسندیده همچنین از پیشنهاد راه اندازی پروژه پارک مطالعاتی دکتر شریعتی در سبزوار خبر داد و گفت این موضوع نیز بعد از ظهر امروز در جلسه شورا مطرح می گردد.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار اسرارنامه که آیا از برگزاری نمایشگاه "شمع" که قرار است پیرامون شناخت شخصیت دکتر شریعتی در بعد از ظهر 29 خرداد در سبزوار برگزار گردد، خبر دارد؟ اظهار بی اطلاعی کرد ، اما گفت: قطعا از هر برنامه ای که قرار باشد در رابطه با دکتر شریعتی در سبزوار برگزار گردد، استقبال و حمایت می کند.

گفتنی است پسندیده که به تازگی و پس از یک وقفه چند ماهه فعالیت خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک از سر گرفته است، ساعاتی قبل خبر این تصمیم را روی صفحه رسمی خود که تا کنون توسط 1677نفر پسند شده ، نیز منتشر کرده است.

وی در این جدیدترین پست فیسبوکی خود 4 عکس مرتبط با دکتر شریعتی را نیز انتشار داده است که یکی از این تصاویر مربوط به دستخطی از حضرت آیت الله خامنه ای در ارتباط با دکتر علی شریعتی و دیگری مربوط به صحنه اقامه نماز میت توسط امام موسی صدر بر پیکر دکتر شریعتی است.

تصاویر را در ادامه مشاهده می کنید:


 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

کتابی که مسعود پسندیده به نویسنده و ناشر سبزواری آن افتخار می کند

نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

باسلام وعرض ادب این روزها مصادف با سی و هفتمین سالگرد شهادت فرزند شایسته کویر دکتر علی مزینانی شریعتی است مطالب ما را در شاهدان کویرمزینان پیرامون او ببینید

فتح الهی

آقای پسندیده اگر بخواهید برای خودتون جشن تولد بگیرید از سه روز بیشتر وقت لازمتون میاد چطور می خواهید برای بزرگ مرد اندیشه و قلم وسخن سه روزه برنامه در خور شان ایشون بگیرید

دل

سلام مفتح جان .بچه که زدن نداره .بیشتر از این نباید ازشون انتظار داشت...........

خیر خواه

آقای پسندیده عزیز چه شده که یک دفعه به فکر بزرگداشت افتادید!سه روز مانده به مراسم؟؟واقعا هدفتان کمی شخصی به تظر می رسد!

سبزواری 2

دقیقا. زدی به هدف. تو شهر ما یه عده از مسئولین و سرمایه داران هستند که برنامه ها رو زمانی اعلام می کنند که فقط بشه مانور تبلیغاتی، و" زمان کم" بشه بهونه ای برای اجرا نکردن مراسم ها. با وجود خبرگزاری های مجازی آگاه و مستقل(همانند همین وب سایت) و بعضا در اختیار آنها(هشت سین) دیگه مردم فریب نمی خورند. و آقای پ س ن د ی د ه شما هم بدنبال سین نهم باش تا کمی بیای تو باغ. شرمنده که تند صحبت کردم. دلگیرم بهترین جواب برای این گونه افراد را دکتر بیان کرده اند گر مثل گاو گنده باشي،ميدوشنت، اگر مثل خر قوي باشي،بارت مي كنند، اگر مثل اسب دونده باشي،سوارت مي شوند.... فقط از فهميدن تو مي ترسند.

مفتح

تازه فکر کنم آقای پسندیده از خواب بیدار شدند 3 روز دیگه پیشتر به سالگرد دکتر نمونده این آقا الان دنبال بزرگداشت دکتر شریعتی افتاده به نظرم چون شنیده که یک گروه جوان خود جوش برای دکتر بدون اینکه با این آقایان تمام مدعی نمایشگاهی در دل مردم می خواهند برگزار کنند یکم به عبای این آقایان بر خورده

دوست داران سبزوار

آقا ماخودمون هزارتا مشکل داریم .شکمامون رو به سختی سیر میکنیم شما به فکر مهمانی وهمایش هستی بجای اینکارها وهزینه ها کمی هم به فکر پایین دستها باشین .

شهر، خالیست زعشاق، بود کز طرفی مردی از خویش برون آید و کاری بکند.. درود بر شرف جوانان سبزواری
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما