غزه در خون و آتش / واکنش های مردمی به جنایات وحشیانه اسرائیل در نوار غزه

اخبار جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه طی روزهای اخیر، دل بسیاری از مردم بیدار و آگاه جهان را از هر گروه و طبق و جنس و نژاد که باشند، آزرده و به ویژه احساسات مسلمانان را جریحه دار کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، یکی از محل هایی که به خوبی می توان واکنش های گسترده عموم مردم به فجایع روزهای اخیر غزه را مشاهده کرد، شبکه اجتماعی فیسبوک است که بسیاری از ایرانیان و از جمله سبزواری های کاربر این شبکه اجتماعی ، با انتشار تصاویر و متن های مختلف همدردی خود را با مردم بی گناه غزه نشان داده و از جنایات اسرائیل اعلام انزجار کرده اند.

یکی از شهروندان سبزواری که به نوبه خود به جنایات غزه واکنش نشان داده است، علی صادقی منش دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه حکیم سبزواری است که با یک متن کوتاه ادبی و طراحی تصویری مرتبط ، جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده است.

اسرارنامه نیز به جهت همدردی با مردم مظلوم غزه و در جهت محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در سرزمین های اشغالی در ادامه به انتشار متن و تصویر منتشر شده از آقای صادقی منش در شبکه اجتماعی فیسبوک می پردازد:

این جا غزه است؛
زادگاه مسیح1...
و قتل گاه کودکانی که عیسی بن مریم
ملکوت خداوندی را در آنان می دید!
این جا، مسلخ انسانیت بشر است...
ع.ص.م.

 

 

 


توضیحات:

1-زادگاه مسیح:  زادگاه حضرت عیسی بن مریم(ع) ، پیامبر مسیحیان جهان شهر بیت الحم است که به لحاظ مختصات جغرافیایی خارج از محدوده نواره غزه قرار دارد. و در واقع بیت الحم در کرانه باختری رود اردن واقع شده است. اما از آنجایی که همه این شهرها و مناطق جزء خاک فلسطین محسوب می شوند و به طور کل عیسی مسیح (ع)  زاده سرزمین فلسطین است، می توان نوار غزه را نیز چنان که در این متن اشاره شده است، به نوعی زادگاه مسیح دانست.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شهریار علی آبادی ملوان سبزواری از اسارت دزدان دریایی آزاد شد

نظرت را بنویس
comments

معلم سربدار313

تا دیده روزگار بیدار شدست افاق جهان پهنه ی پیکار شده است اینجا همه بوی کربلا می اید تاریخ مگر دوباره تکرار شده است
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما