اشتباه فاحش خبرگزاری ایسنا درباره نمایندگان سبزوار و نیشابور

خبرگزاری دانشجویان ایران ، ایسنا امروز طی انتشار گزارشی که از صحن علنی مجلس شورای اسلامی تهیه شده بود، در یک اشتباه فاحش نمایندگان سبزوار و نیشابور را جابه جا کرد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، در حالی که امروز علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس نطق میان دستوری را ارائه داده ، اما خبرگزاری ایسنا در چند جای گزارش خود وی را به عنوان نماینده مردم سبزوار معرفی کرده است!

هرچند این اشتباه تنها جابه جایی در نام نماینده های دو حوزه انتخابیه همسایه در یک استان است و چیز خاصی را در عالم واقعیت تغییر نمی دهد، اما از آن جهت حائز اهمیت است که یک مرتبه دیگر ثابت می کند، خطاهای عمد یا غیر عمد اطلاعات ارائه شده در دنیای رسانه ها موضوعی کاملا فراوان و متداول است و حتی در ساده ترین مسائل نیز ممکن است از معتبرترین رسانه ها سر بزند و لذا مخاطبان هیچ رسانه ای هرگز نباید به مطالب ارائه شده آن ، به صورت صد در صد اعتماد کنند و ترجیحا همواره اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را از دو یا چند منبع معتبر خبری به دست بیاورند تا امکان پذیرش و انتشار اطلاعات اشتباه در جامعه به حداقل برسد.

گفتنی است: در حال حاضر آقایان علی مروی و حسین سبحانی نیا نمایندگان حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه و آقایان محمدرضا محسنی ثانی و علی سبحانی فر نماندگان حوزه انتخابیه سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی هستند.

لازم به ذکر است این گونه اشتباهات که عمدتا علل غیرعمدی دارد پیش از این نیز سابقه زیادی داشته و اسرارنامه به دو مورد دیگر ازموارد آن در پیوند درج شده در قسمت کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین مطلب اشاره کرده است.

برای مشاهده اصل مطلب در خبرگزاری ایسنا هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اشتباه کوه نوردان نیشابوری روزنامه خراسان را به دردسر انداخت

حمیدرضا محسنی ثانی نماینده سبزوار!

نظرت را بنویس
comments

دوست عزیز اغلب سبزواری ها ونیشابوری ها باهم دوست هستند و هر روز با هم در ارتباط هستند. خواهشا با درج اینگونه مطالب کدورت بین دو دوست وهمسایه ایجاد نکنید. من سبزواری هستم اما دوران تربیت معلم در نیشابور بودم .اکنون چندین دوست نیشابوری دارم که هنوز هم با هم رابطه داریم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما