شورای شهر سبزوار کشتارگاه دام بیهق را به بخش خصوصی واگذار کرد

خبرگزاری مهر نوشت:

سبزوار- خبرگزاری مهر: شورای اسلامی سبزوار با اکثریت آراء واگذاری کشتارگاه دام بیهق به بخش خصوصی را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای سبزوار ظهر سه شنبه در غیاب سید قاسم حسینی زاده و به ریاست مسعود پسندیده نائب رئیس شورا برگزار شد.

 اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار در این جلسه شورا با اکثریت آراء پیشنهاد شهرداری مبنی بر واگذاری کشتارگاه دام بیهق به بخش خصوصی را تصویب کردند. بر اساس این مصوبه مقرر شد سرمایه گذار طبق پیش نویس قرار داد ظرف 2 ماه کشتارگاه سنتی فعلی را به کشتارگاه نیمه صنعتی مجهز کند و در ازای آن 5 سال از این مکان بهره برداری کند همچنین 30 درصد سود حاصل فعالیت کشتارگاه را به شهرداری پرداخت کند.

همچنین در این جلسه افزایش تعداد کمیسیون های شورا و ایجاد کمیسیون مستقل ورزش و جوانان مطرح شد که مقرر شد  در جلسه ای دیگر و به طور مستقل رسیدگی شود.

منتخبین مردم سبزوار در شورای اسلامی نیز پیشنهاد کمیسیون خدمات شهری مبنی بر صدور مجوز 4 دیواری برای زمین های افتاده در محدوده شهری را مورد بررسی قرار دادند و به اتفاق آراء با آنجام آن موافقت کردند.

نمایندگان پارلمان شهری سبزوار در ادامه دستور کار جلسه خود تعیین میزان حقوق شهردار را به بعد از اظهار نظر مسئولین مربوطه در استانداری موکول کردند  اعضاء همچنین موافقت کردند که تا اظهار نظر مسئولان استانداری  مبلغی به عنوان علی الحساب به وی پرداخت شود.

رسیدگی به 3 موضوع حقوقی شهروندان هم که توسط کمیسیون حل اختلاف در صحن شورا مطرح گردید از دستورات دیگر این جلسه شورای شهر سبزوار بود.

منبع: خبرگزاری مهر

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

همکاری موثر شرکت کابل خودرو سبزوار در جذب نیروهای کارورز از میان دانش آموزان

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما