با انتخاب فرمانداری بومی و اعتدال گرا قطار تدبیر و امید به سبزوار رسید

سبزواریان: بعد از گذشت ماهها از استقرار دولت دکتر روحانی بالاخره انتظارها به سر آمد و قطار تدبیر و امید به ایستگاه سبزوار رسید. قطاری که یکی از سربازان تازه نفس و وفادار نظام و انقلاب را در ایستگاه سبزوار پیاده نموده و یکی از کهنه سربازان این نظام ولایی را برای استفاده از تجربیات سی و چند ساله با خود خواهد برد.

بی شک حضور یک فرماندار بومی در راس مدیریت عالی شهرستان فارغ از هر گرایش سیاسی فرصتهای بی شماری از توسعه و رشد را برای هر شهری به ارمغان خواهد آورد.

انتخاب افراد بومی با توجه به احساس تعلق و شناخت بیشتر از تهدیدات و فرصت های منطقه و آگاهی نسبت به مطالبات واقعی مردم همیشه یک خواسته اساسی از دولت ها بوده است که خوشبختانه پاسخ داده شد.

افراد بومی با توجه به احساس تعلق و وابستگی که به یک منطقه دارند؛ از تمام نفوذ، قدرت و توانمندی شان برای آبادانی شهر خود استفاده نموده و زمان بیشتری را صرف امور مردم در حوزه ماموریت شان می نمایند و به همین دلیل اثربخشی بیشتری دارند، چون یک نیروی بومی هرکاری انجام دهد بلافاصله در حوزه اجتماع به زندگی خود و وابستگانش اثر گذاشته و از بازخوردهای آن آگاه می گردد.

به هر حال چون آن گذشت این نیز بگذرد؛ امروز فرصت اندکی در اختیار مسولین سبزواری قرار گرفته تا خود به آبادانی این دیار تاریخی همت گمارند و گره از مشکلات مردم شان باز کنند و فردای رفتن که بنا به سنت روزگار برای ایشان نیز خواهد بود رد پایی از تلاش و آبادانی در این کهن شهر بر جای بگذارند و صحنه را به دیگران واگذار نمایند.

امروز همه جریانات سیاسی واجتماعی به این نتیجه رسیده اند که سبزوار هوای تازه می خواهد و باید در سال مدیریت جهادی از امیدی که مردم به تدبیر این دولت بسته اند استفاده نمود.

بدون شک دمیدن هوای تازه در سبزوار ملزوماتی دارد که مهمترین آن استفاده از مدیران جوان، دلسوز و با نشاط در عرصه خدمت به مردم می باشد. امر مهمی که اگر امروز نادیده گرفته شود ممکن است در آینده نیروهای دلسوز جبهه انقلاب اسلامی را در اقلیت قرار دهد.

در پایان لازم است تا نکته ای را گوشزد کنیم، متاسفانه در بعضی مناطق مرسوم است که یک مدیر را در بدو ورود به یک منطقه با به به و چه چه استقبال نموده و با بی مروتی بدرقه می نمایند. لازم است برای نشان دادن فرهنگ والای مردم سبزوار مراسم تودیع و معارفه این دو بزرگوار را به صحنه نمایش وحدت، دوستی و احترام در بین مدیران ارشد شهرستان تبدیل کرده و بدرقه ای بیاد ماندنی وخوش آمد گویی شکوهمند برای این عزیزان برگزار نماییم.

سایت سبزواریان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند مهندس شعبانی؛ انتصاب احمد برادران مدیر توانمند، اخلاق مدار، اعتدال گرا وبومی را به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان سبزوار، به ایشان و همه همشهریان عزیز تبریک عرض نموده وبرای ایشان توفیق خدمت مسئلت دارد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

احمد برادران معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار شد

نظرت را بنویس
comments

جهان بشریت.

به امید آنروزی که باندو باند بازی ها،ظاهرگرایی ها،حزب بازی های چپ وراست کنار برود وشاهد شایسته سالاری در تمام عرصه های کشورمان ایران باشیم. قطعا در شهر سبزوار کسانی هستند که هم از سبحانی فر،هم از محسنی و هم از برادران بهتر هستند .

بیهقیان

ماچرا توشهرمون فقط دل به آقای سبحانی فر ومحسنی خوش کرده ایم .اینها فقط نزدیک انتخابات میان وبا تبلغات ووعده های توخالی باز میخوان رای بدست آورن.امیدوارم در این انتخابات کسانی که اصلحتر هستن رای بیاورن .

به نظر شما احمد برادران بومی است؟؟؟ ایشان مردی اسفراینی است و برای تمام فصول سیاسی هم حاضر است و آماده

رضا

من که از اسفراینی بودنشون خبر نداشتم اما با این وجود بله بازم بومیه. حداقل از شعبانی عطار بومی تره تازه اسفراین تا همین چند دهه قبل جز سبزوار بود و الان هم سبزواریها و اسفراینیها ارتباطات زیادی با هم دارن و بینشون حالت رقابت نیست. تازه خود برادران هم خیلی وقته تو سبزوار سکونت داشته و مدیریت کرده

خیانت اقای شعبانی که در برگزاری انتخابات شورای شهر انجام دادند هرگز فراموش شدنی نیست.

خانم زارع و اکبری عضو شورای ششتمد

از زحمات جناب آقای شعبانی تشکر نموده موفقیت و سربلندی برادر عزیز برادران را آرزومندیم .

ح . ن

از انتخاب و انتصاب بجا و شایسته ی جناب آقای احمد برادران به سمت معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار بسیار خرسند شدیم . امیدواریم ایشان همچون گذشته منشاء خیر و برکت و ارتقای خدمات رسانی به مردم محروم وفهیمم دیار سربداران باشند . انشاء الله

ا.و.

انتخاب بجا وشایسته احمد برادران بعنوان معاون استاندار وفرماندار شهرستان سبزوار یک امرلازم وضروری وبرآورده شدن موانع بر سر راه سبزوار بزرگ است که این مهم در تاریخ دیار سربداران ثبت خواهد شد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما