بیمارستان واسعی سبزوار به بخش VIP مجهز شد/ ارائه خدمات ویژه در حد بیمارستان های خصوصی

بیمارستان واسعی سبزوار به بخش VIP  با قابلیت ارائه خدمات ویژه در حد بیمارستان های خصوصی مجهز شد.
به گزارش مجله اینترتی اسرارنامه ، مرکزآموزشی ، پژوهشی و درمانی محمد واسعی که بزرگترین و مجهزترین بیمارستان شهرستان های خراسان رضوی بعد از بیمارستان های موجود در مشهد است، در حال حاضر با تعداد 8 تخت در بخش VIP امکان ارائه خدماتی ویژه در  حد بیمارستان های خصوصی را برای متقاضیان را دارد.

خبرگزاری محلی سبزوارنیوز ، خبر مربوط به راه اندازی بخش VIP  در بیمارستان واسعی را به شرح زیر منتشر کرده است:

سبزوار نيوز/ مدیر عامل کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از راه اندازی بخش VIP در بیمارستان واسعی شهرستان خبر داد.

دکتر محمد شوریده یزدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: این بخش از بخش های ویژه بیمارستان ها است براساس ابلاغ وازتخانه بیمارستان ها می توانند 10 درصد تخت های خود را تبدیل به تختVIP کنند و خدمات ویژه ای در حد بیمارستان های خصوصی به مردم ارائه دهند.
وی افزود: براساس این آیین نامه با ساخت این بخش در بیمارستان واسعی موافقت شد و 300 متر مربع در انتهای بخش جراحی بیمارستان واسعی برای راه اندازی بخش VIP  منظور شد هم اکنون این بخش  با تعداد 8 تخت تکمیل و راه اندازی شده است.
دکتر شوریده با بیان اینکه برای راه اندازی بخش VIP در بیمارستان واسعی مبلغ 400 میلیون تومان هزینه شده بیان کرد: این بخش برابر یک هتل درجه یک سرویس دهی دارد اتاق تک دهی با سرویس های مناسب برای بیمار و همراه، پرستارهای آموزش دیده، نمای بسیار زیبا  و تمامی تجهیزات رفاهی ، جدیدترین سیستم های درمانی برای بیماران در داخل بخش و اتاق عمل ها از جمله امکاناتی است که این بخش را متمایز از بخش دولتی ساخته است.
جراح گوش، حلق و بینی با بیان اینکه نبود این بخش خصوصی در شهرستان به شدت محسوس می شد گفت: طی این سال ها بسیاری از بیماران  درخواست استفاده از امکانات ویژه را داشتند و هنگامی که متوجه می شدند که سبزوار فاقد بخش خصوصی است برای انجام عمل های جراحی خود به دیگر بیمارستان های خصوصی  در تهران و مرکز استان مراجعه می کردند.
وی افزود: خوشبختانه با راه اندازی این بخش نیاز آن دسته از بیمارانی که می خواهند از خدمات بخش خصوصی استفاده کنند براورده شده است.
دکتر شوریده یزیدی گفت: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پیگیر است تا عمل های آندروسکوپی، لاپاراسكوپي در بخش VIP  انجام شود تا نیاز ان دسته از بیماران که باید برای انجام عمل های جراحی خود مسافت بین شهرستان و مرکز استان را طی کنند برآورده شود.

منبع: سبزوارنیوز

گفتنی است شهرستان سبزوار با برخورداری از یک دانشگاه با سابقه علوم پزشکی و چندین بیمارستان و مرکز درمانی و پژوهشی زیرمجموعه آن، در حال حاضر قطب خدمات بهداشتی و درمانی شمال شرق کشور است.
این شهرستان همچنین در حدود یک قرن قبل شاهد تأسیس نخستین بیمارستان نوین خراسان با نام بیمارستان حشمتیه توسط دکتر غنی پزشک سبزواری و سیاستمدار نامدار معاصر ایران  بوده  که طبق اصول و استانداردهای روز جهان در شهر سبزوار ساخته شد و نشان دهنده نقش دیرینه این شهر در مرکزیت بهداشتی و درمانی منطقه شمال شرق کشور است.(منبع)

 

برای آشنایی کامل با بیمارستان واسعی سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

گزارش تصویری از بیمارستان حشمتیه سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نگاهی به سیر تغییرات اولین بیمارستان نوین خراسان در سبزوار
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما