اجرای طرح فولاد سبزوار در خراسان رضوی هفته آینده تعیین تکیلف می شود

اجرای 7 طرح فولادی تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند/بروز برخی مشکلات بانکی در اجرای طرح‌ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به بروز برخی مشکلات بانکی در اجرای 7 طرح فولادی، گفت: این طرح‌ها تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

محمدرضا نعمت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، از نهایی شدن وضعیت و اختصاص اعتبارات هفت طرح فولادی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در شرایط کنونی 5 طرح فولادی تأمین اعتبار شده و 2 طرح دیگر هم در این هفته گشایش اعتبار خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر لزوم حمایت بانک‌ها برای اختصاص اعتبار برای اجرای هفت طرح فولادی تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون برخی مشکلات بانکی در این حوزه وجود دارد که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک با کمک بانک مرکزی این مشکلات مرتفع شود، اما در کل خوشبختانه طرح‌ها به طور کامل فعال شده و اجرای آن با برنامه پیش ‌خواهد رفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به تأمین اعتبار هفت طرح فولادی از طریق فاینانس خارجی، گفت: برای خرید تجهیزات اجرای این طرح‌ها فاینانس صورت می‌گیرد و برای امور داخلی این پروژه‌ها نیز قرار است که از درآمدهای ایمیدرو تأمین شود.

لازم به ذکر است که 7 طرح فولادی شامل اجرای طرح‌ها در میانه (آذربایجان شرقی)، قائنات (خراسان جنوبی)، شادگان (خوزستان)، نی ریز (فارس)، بافت (کرمان)، سبزوار (خراسان رضوی) و سپید دشت (چهارمحال و بختیاری) است.

منبع: وبسایت خانه ملت

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شورای شهر سبزوار کشتارگاه دام بیهق را به بخش خصوصی واگذار کرد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما