تربت حیدریه قطب ارائه خدمات در جنوب خراسان رضوی است/ایرنای تربت حیدریه می تواند اخبار منطقه را پوشش دهد

شهرستان تربت حیدریه مدت هاست به یکی از دفاتر اصلی و رسمی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در خراسان رضوی تبدیل شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، علاوه بر مشهدمقدس که مرکزیت این استان بزرگ و پرجمعیت کشور را برعهده دارد، شهرستان های سبزوار، تربت حیدریه و گناباد از دیگر مراکز اصلی فعالیت خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی هستند که هرکدام تعدادی از شهرستان های اطراف را تحت پوشش خبری خود قرار می دهند.

در همین راستا رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان رضوی مدتی قبل در گفتگویی با مجله اینترنتی اسرارنامه، جایگاه مرکزی دفاتر شهرستان های تربت حیدریه ، سبزوار و گناباد در خبرگزاری ایرنا را متذکر شده بود که شما گرامیان هم اکنون می توانید متن کامل مصاحبه اسرارنامه با احمد خدادای را در اینجا مطالعه کنید.

به تازگی نیز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه طی دیداری از دفتر خبرگزاری ایرنا در این شهرستان بزرگ خراسان رضوی، بر جایگاه مرکزی تربت حیدریه در پوشش اخبار ناحیه جنوب خراسان رضوی تأکید کرده است.

اسرارنامه در ادامه متن کامل اظهارات "حسن فتحی نیا" فرماندار تربت حیدریه را به نقل از ایرنا منتشر می کند:

 

 ایرنا تربت حیدریه توانایی پوشش خبری حوزه جنوب خراسان رضوی را دارد

تربت حیدریه - ایرنا معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی این شهرستان توانایی دارد کل اخبار حوزه جنوب خراسان رضوی را پوشش کامل دهد.

به گزارش ایرنا ˈحسن فتحی نیاˈ روز سه شنبه در جریان بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و هیات همراه از ساختمان جدید ایرنا در تربت حیدریه، افزود: با همکاری مسوولان تربت حیدریه ساختمان جدید دفتر ایرنا در بهترین مکان آماده شده که امید است مسوولان ایرنا کشور مشکل نیروی انسانی آن را حل کنند.

وی گفت: موقعیت جغرافیایی، استراتژیک و ظرفیت های موجود، تربت حیدریه را به قطب خدمات در حوزه جنوب خراسان رضوی تبدیل کرده است که جا دارد ایرنا با پوشش کامل اخبار منطقه تاثیر گذار باشد.

فرماندار ویژه تربت حیدریه اظهار کرد: این شهرستان با موقعیت راهبردی و مرکزیت 10 شهرستان خراسان رضوی از توانمندی بسیار در حوزه های کشاورزی ،معدنی و صنعتی برخوردار است.

حسین رمضانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در این دیدار توضیحاتی در خصوص سیاست های اجرایی ایرنا بیان کرد.

در این بازدید، سید جواد جعفری زوج مدیرکل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز حضور داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

یک خبرنگار نیشابوری: سبزوار یکه تاز اخبار صدا و سیمای خراسان رضوی است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما