استاندار خراسان رضوی راهپیمایی یوم الله قدس را دارالمومنین سبزوار دیار سربداران سپری کرد

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به  فرمان  حضرت امام خمینی (ره) با عنوان روز جهانی  قدس نامگذاری شده است، با حضور ده ها هزار نفری  مردم دارالمومنین سبزوار با شکوهی هرچه بیشتر گرامی  داشته شد.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، استاندار خراسان رضوی در این روز مهم سیاسی و مذهبی جهان  اسلام، میهمان مردم دیار سربداران کهن شهر شیعه شرق ایران بود و به عنوان  یکی  از  سخنرانان قبل از خطبه های نماز جمعه سبزوار به ایراد سخنرانی پرداخت.
علیرضا رشیدیان  در ابتدای سخنانش دارالمومنین سبزوار را به عنوان خطه بزرگ، سرافراز  ، ولایتمدار و مومن توصیف کرد و از این شهر با عنوان سرزمین سربداران، مملکتی که قدیمی ترین حکومت های شیعی در این منطقه پا گرفت و باعث افتخار همگان شد، یاد کرد.
وی  در ادامه سخنرانی مفصلی درباره ارزش های روز قدس ، اهداف  امام خمینی(ره) از تعیین روزی به این  نام در جهان اسلام، اهداف  پلید رژیم صهیونیستی از اشغال فلسطین ، تأثیر انقلاب اسلامی  ایران بر کاهش قدرت اسرائیل  در منطقه  و .... ایراد کرد که سخنانش با سردادن تکبیر و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مورد تأیید مردم سبزوار قرار می گرفت.
اسرارنامه مشروح سخنان استاندار خراسان رضوی را در پایان راهپیمایی روز قدس در سبزوار به زودی منتشر  می  کند.
گفتنی است به جز علیرضا رشیدیان  استاندار خراسان رضوی، محمدرضا محسنی  ثانی  رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی  و نماینده مردم شهرستان  های سبزوار،جوین،جغتای، خوشاب و داورزن نیز از دیگر سخنرانان  پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس در سبزوار بود.
 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

واکنش  یک شاعر سبزواری به جنایات اسرائیل در نوار غزه

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما