آزاد سازی حریم ابتدای راه محور سرولایت (دوراهی سبزوار)و محورچناران

رییس اداره راه و شهرسازی قوچان از آزاد سازی حریم ابتدای راه محور سرولایت (دوراهی سبزوار)و محورچناران این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از صبح توس ، مهندس مجید مفیدی فر حفظ حریم و صیانت از آن را از وظایف مهم و اصلی راهداری اعلام کرد وگفت : این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و سامان دهی حریم راههای شهرستان قوچان اقدام به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راههای این شهرستان نمود.

 وی با اشاره به تجاوزها ی صورت گرفته به حریم راهها  بیان داشت  : افرادی بصورت غیرقانونی و بدون اخذ مجوزهای لازم از اداره راه و شهرسازی اقدام به احداث دیوار در کیلومتر ۱۸محور قوچان –چناران و قوچان -سرولایت به نام دوراهی سبزوار کرده بودند که با صدور اخطار واجرای احکام قضایی با حضور نیروهای انتظامی وعوامل راهداری رفع تجاوز شد ودیوارکشی غیرمجاز درحریم قانونی راه تخریب گردید.

 رییس اداره راه وشهرسازی قوچان با اشاره به تخریب و جمع آوری ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه اظهار داشت : صیانت از حریم راه‌ها را به منظور توسعه آتی راه و حفظ سرمایه ملی، از وظایف ذاتی عموم مردم دانست و خاطر نشان ساخت: تجاوز به حریم راهها سبب متوقف شدن اکثر پروژه‌های راهداری و راهسازی می شود .

مهندس مجیدی فر اذعان نمود: در حال حاضر اقدامات ایمن سازی در سطح راه‌های این شهرستان در حال انجام است و راهداران در جهت زیباسازی و ساماندهی مبلمان جاده ای محورهای ارتباطی فعالیت می کنند.

منبع: دانا نیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

استاندار خراسان رضوی: بهره برداری از راه آهن سبزوار منجر به توسعه صنعت شهرستان می شود

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما