آمادگی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان برای در یافت زکات فطریه

در آستانه فرا رسیدن عید بزرگ فطر ، موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان آمادگی خود را برای دریافت فطریه عام و سادات اعلام کرد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون در اطلاعیه ای ضمن تشکر از آحاد خیرین و مردم نیکوکار مزینان در آستانه فرا رسیدن عید فطر با اعلام شماره حساب های این موسسه آمادگی خود را برای جمع آوری و دریافت فطریه اعلام کرد.

نورالله مزینانی مدیر روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان افزود : طی تماسی با اغلب دفاتر مراجع عظام از جمله حضرات آیات مکارم شیرازی ، صافی گلپایگانی، نوری همدانی ،وحید خراسانی ، موسوی اردبیلی ، علوی گرگانی و... همگی این بزرگواران موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) و بهزیستی مزینان را شایسته دریافت فطریه می دانند.

وی افزود : این مراجع بزرگوار همگی متفق القول هستند که زکات فطریه ابتدا به  اقوام نیازمند درجه یک می رسد و در غیر این صورت روزه دران می توانند وجوهات خود را صرف مراکز عام المنفعه نمایند که بهزیستی به خاطر تحت پوشش گرفتن افراد معلول و نیازمند شایسته دریافت این زکات می شود.

وی خاطر نشان کرد : در همین رابطه شهروندان محترم ساکن در مزینان می توانند در روز عید فطر باحضور در پای صندوق دریافت زکات فطریه مستقر در مزینان ، فطریه های خود را به داخل صندوق واریز نمایند و یا به مسئولین مربوطه تحویل نمایند و یا آنکه با مراجعه به دفتر موسسه وجوهات مورد نظر را تحویل خانم گلستانی مدیر محترم موسسه و مجتمع بهزیستی مزینان بدهند و دیگر همشهریان مزینانی که در شهرها و استانهای مختلف زندگی می کنند می توانند مبالغ مورد نظر را به حسابهای زیر واریز نمایند .

 

 حساب بانک صادرات شعبه مزینان

                 فطریه عام                                                      فطریه سادات

شماره کارت :6037691751899311                        شماره کارت:6037691990029407

شماره حساب:0334476832006                           شماره حساب:0104796105000


موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) و مجتمع بهزیستی مزینان در حال حاضر بیش از 600 مددجوی افراد معلول و نیازمند و خانواده های بد سرپرست را از مزینان و روستاهای مجاور تحت پوشش حمایتی خود گرفته است و علاوه برخدمات رسانی به این نیازمندان ؛ ساختمان چند منظوره بهزیستی را در دست ساخت دارد که به حول و قوه ی الهی و با حمایت و همراهی خیرین نیکوکار بخشهای اعظم این ساختمان تکمیل و سفت کاری و بتن ریزی سقف مجتمع به اتمام رسید و آماده شروع مراحل نازک کاری شده است.

منبع: شاهدان کویر مزینان

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

طیبه مزینانی و حکایت 25 کتابی که با دل نوشته است

نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

باسلام وعرض ادب جزشما به کدام یار ویاور دل ببندیم ! از همراهی همیشگی شما تشکر می کنیم و اجرتان با حضرت دادار
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما