احمد برادران:

سبزوار در مسیر ترانزیتی خراسان قرار گرفته است

فرماندار سبزوار تأکید کرد
ضرورت توجه مسئولان به ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در سبزوار

فرماندار سبزوار بر ضرورت توجه مسئولان به ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، احمد برادران عصر امروز در جمع مسئولان شهرستان سبزوار  با بیان اینکه سبزوار دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و صنعتی است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در راستای توسعه شهرستان پیگیری برای ایجاد زمینه‌های رشد صنعتی در این شهر است.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه سبزوار دارای ظرفیت‌های خوب انسانی و معدنی است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه آن شود، تصریح کرد: شهرستان سبزوار آماده پذیرایی حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه حضور استاندار خراسان رضوی زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات شهرستان است، اظهار کرد: تلاش ما این است که این شهر به سمت توسعه صنعتی و اقتصادی حرکت کند تا زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم شود.

برادران با بیان اینکه در مسیر ترانزیتی استان قرار گرفته است، افزود: این شاهراه ترانزیتی یک امتیاز برای شهرستان است و ما باید از این ظرفیت بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت این شهرستان وجود نیروی انسانی کارآمدی است که می‌تواند از وجود آن در راه توسعه این شهر کمک گرفت، خاطرنشان کرد: وجود بسیاری از معادن خدادادی و طبیعی در سطح شهرستان از ظرفیت‌های مهمی است که می‌تواند زمینه توسعه پایدار را در شهرستان سبزوار فراهم کند.

برادران همگرایی و همسویی مدیران و مسئولان شهری را از بسترهای اعتدال در انجام کارها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین همه مدیران استان و شهرستان حاکم است و باید در این زمینه احساس تکلیف شود تا با توسعه زیرساخت‌های مختلف، تکمیل پروژه‌ها و روند توسعه و پیشرفت شهر افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

استاندار خراسان رضوی: منطقه ویژه اقتصادی سبزوار مصوب شده است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما