چاپ كتاب «طرح‌های آزمایشی در صنایع غذایی» توسط عضو هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار


   معاون پژوهش و فنّاوری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از چاپ كتاب عضو هیأت‌علمی این دانشگاه با عنوان «طرح‌های آزمایشی در صنایع غذایی» خبر داد.

   دكتر سپهر سلطانی با اشاره به تألیف این كتاب توسط دكتر محمّد آرمین؛ عضو هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و چاپ آن توسط این دانشگاه گفت: كتاب «طرح‌های آزمایشی در صنایع غذایی»، نخستین كتابی است كه در آن بر كاربرد تكنیك‌های صحیح آماری در علوم صنایع غذایی تأكید شده است.

   وی با اشاره به درج مهم‌ترین طرح‌های آزمایشی مورد استفاده در صنایع غذایی با مثال‌های كاربردی  در این كتاب افزود: در پایان هر بخش، تجزیه و تحلیل هر مثال با نرم‌افزار آماری SAS نیز گنجانده شده است.

   معاون پژوهش و فنّاوری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با بیان اینكه مهم‌ترین آزمون‌های پارامتری و ناپارامتری در كتاب «طرح‌های آزمایشی در صنایع غذایی» آمده است، خاطرنشان كرد: در این كتاب سعی شده است با نگاه كاربردی به دور از مفاهیم آماری محض، به طرح‌های آزمایشی در صنایع غذایی پرداخته شود.

   دكتر سلطانی یادآور شد: از این نویسنده تاكنون كتاب‌های «كاربرد نرم‌افزار SAS تحت ویندوز در تجزیه‌های آماری» و «درسنامه رگرسیون و مدل‌سازی» به چاپ رسیده است.
 

منبع :وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

نظرت را بنویس
comments

مهدی

باسلام چطور میتونم این کتاب رو تهیه کنم؟

علی مزینانی

باسلام وعرض ادب دیدار مقامات عالی رتبه نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان مزینانی شاهدان کویرمزینان
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما