خبرگزاری ایرنا پل مستقیم ارتباط مردم با مسوولان شد

خبرگزاری ایرنا به تازگی بخش جدیدی را در صفحه اصلی این خبرگزاری راه اندازی کرده است تا به پل ارتباطی مستقیم مردم با مسوولان ارشد کشور تبدیل شود.

 

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، پایگاه خبری تحلیلی سبزوارپیام این تحول جدید در ایرنا را به شرح زیر منتشر کرده است:

 

بی واسطه با مسوولین در ایرنا

بی واسطه با مسوولین در ایرنا  خبرگزاری جمهوری اسلامی براساس مسئولیت و رسالت تعیین شده در اساسنامه خود، وظیفه انعکاس نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های مردم به مسوولان را به عهده دارد، به همین دلیل به زودی بنر ˈبی واسطه با مسوولینˈ را رونمایی می کند.
 
ˈبی واسطه با مسوولینˈ در صفحه اول ایرنا ، امکان تعامل و ارتباط مستقیم مخاطبان و کاربران را با مقامات ایجاد می کند و آنها در جریان مسایل و مشکلات موجود در نقاط مختلف قرار گیرند، این صفحه مطالب را به صورت هفتگی و محرمانه به مسوولین منعکس می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این صفحه فرصت خوبی است تا کاربران و خوانندگان نظرات خود را درباره اخبار و گزارش های منتشره ایرنا و یا دیگر رسانه ها و وب سایت ها به اطلاع مسوولان برسانند.

در پایان هر خبر بخشی طراحی شده که کاربران می توانند با پرکردن گزینه های مربوطه همچون موضوع از شما گزارش از ما، سخن شما با مسوولان و ارسال یادداشت، مطالب مورد نظر خود را درج کنند.

در صفحه اول ایرنا و در قسمت بی واسطه با مسوولان نیز خوانندگان امکان برقراری ارتباط و تعامل با روسای قوای سه گانه مقننه، مجریه، قضاییه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونان رییس جمهوری، اعضای هیات دولت ، رییس کل ستاد نیروهای مسلح ، فرماندهان کل سپاه و ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری تهران، صداوسیما، اعضای کمیسیون های مجلس و ... را دارند می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف به گوش آنها برسانند.

تمامی موضوعات مطرح شده از سوی کاربران و مخاطبان جمع آوری شده و به صورت محرمانه و هفتگی در اختیار مقام مورد نظر قرار می گیرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی این اقدام را گام عملی برای ارتباط مستقیم با مسوولان می داند و سعی دارد با بهره گیری از تکنولوژی نوین امکان ارتباط دو سویه بین مردم و مسوولان را برقرار کند.

مخاطبان در صورت تمایل به پیگیری نتیجه موضوعات و مسایل مطرح شده می توانند نام و نام خانوادگی، نشانی پست الکترونیکی و شماره تماس خود را درج کنند تا امکان ارتباط بی واسطه با آنها برقرار شود.

منبع: سبزوارپیام

برای ورود به صفحه بی واسطه با مسئولین ایرنا هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

خبرگزاری ایرنا همچنین برای اینکه بتواند دسترسی کاربران را به صفحات مختلف این وبسایت هرچه آسان تر و بیشتر کند، به تازگی نسخه اندروید خبرخوان همراه ایرنا را نیز راه اندازی کرده است.

سبزوارپیام این امکان جدید در خبرگزاری ایرنا را نیز به شکل زیر شرح داده است:

 

تازه ترین مطالب ایرنا در خبرخوان همراه

خبرگزاری جمهوری اسلامی به تازگی اقدام به راه اندازی نسخه اندروید خبرخوان ایرنا در صفحه اصلی خود کرده است.
 
به
گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، کاربران می توانند با نصب رایگان این سرویس روی گوشی های تلفن همراه خود که مجهز به اندروید است و یا از طریق اتصال به وب سایت ایرنا، اخبار و مطالب منتشره خبرگزاری جمهوری اسلامی را در هر نقطه و مکانی که باشند، دریافت کنند.

از قابلیت های این نسخه اندروید خبرخوان آن است که اخبار و مطالب منتشره در ایرنا با سرعت بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و فرد با نصب این نسخه روی گوشی همراه خود دسترسی آسان تری به مطالب داشته و می تواند به راحتی در جریان تازه ترین و مهمترین خبرها با موضوعات مختلف و متنوع قرار گیرد.

در این سرویس دسترسی به اخبار داخلی و دفاتر خارجی ایرنا به زبان فارسی وجود دارد و کاربر با یک بار نصب این سیستم می تواند اخبار و مطالب را به صورت دسته بندی شده ، مشاهده کند.

قرار است در آینده نزدیک فیلم ها و گزارش های تصویری ایرنا نیز به نسخه اندروید خبرخوان ایرنا اضافه شود که کاربر با پهنای باند کمتر و سرعت دانلود بالاتر امکان دسترسی به تمامی اخبار و گزارش های تصویری را خواهد داشت.

همچنین نسخه اندروید خبرخوان ویژه ایرنا که اکنون آخرین تحولات عراق بر روی آن قابل مشاهده است نیز قابلیت نصب روی گوشی های تلفن همراه مجهز به اندروید را دارد که کاربر پس از نصب آن می تواند به دیگر موضوعات دسته بندی شده در این سیستم دسترسی پیدا کند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین در نظر دارد در آینده نزدیک نسخه IOS خبرخوان ویژه ایرنا را نیز با قابلیت دسترسی آسان کاربران به اخبار و مطالب منتشره ارایه کند.

منبع: سبزوارپیام

 

گفتنی است دفتر خبری ایرنا در سبزوار، تحت مدیریت محمد مهرنیا از خبرنگاران پیشکسوت دیار سربداران اداره می شود و در کنار مشهد، تربت حیدریه و گناباد یکی از 4 دفتر فعال خبری در استان خراسان رضوی است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

ایرنای ترتبت حیدریه می تواند اخبار منطقه را پوشش دهد

نظرت را بنویس
comments

محمدی

باسلام باتشکر فراوان اینجانب ازطریق ایرنامشکل اینجانب که از طریق بنیادشهید بود حل شدکمال تشکر و قدردانی را دارم.

سیده صفورا آروس

باسلام اینجانبه چندین نامه نوشتم ولی تا کنون جوابی دریافت نکردمه ومنتظر جوابیه هستم لطفا اطلاع رسانی کنید

پروین جوادی

با سلام وخسته نباشید به مسئولین محترم ایرنا بنده در خصوص مشکل و بلاتکلیفی موسسه ثامن الائمه به مسئولین زیادی نامه نوشتم و شماره تلفن و ایمیل دادم اما دریغ از یک پیام که نامه من را دریافت کردند یا نه ....سه ماه است سپرده گزاران ثامن بلاتکلیفند و من نه عملا نه کتبا بازخوردی از نامه هایم ندیدم در حد جواب سلام واقعا انتظار بیشتری داشتم

سیده صفورا آروس

چند با وه چندین نفر از مقامات مسول نامه نوشتم ومنتظر جوابیه بودم ولی هنوز پی گیری نشده لطفا اطلاع رسانی شود تا مشکل من وبقیه حل بشه

جانسین الیه نازلو

با سلام خدمت جناب آقای حسن روحانی من یک شهروند واز جامعه اقلیت مذهبی آشوری هستم شما که صحبت از ما نمیگذاریم یه جوان بیکار بتونه چه معنی داره الان من بیکار چه کاری کردید تا حالا که الان به فکر جبران هستید نه به فکر ما هستید نه زنان جامعه باید کارو اشتغال تا حالا انجام داده با شید که نمیتونید انجام دهید ما از سردار حاج قاسم سلیمانی حمایت میکنیم شما هم تک دوره ای میشوید ریس جمهور بعدی سردار سلیمانی هستند پس بهتره که انصراف بدید از طرف آیت الله موحدی کرمانی و جنتی وپسر خاله سردار سلیمانی صحبت می کنم با تشکر.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما