رضا حامدی خواه و محمود فلاح در اندیشه ساخت فیلم سینمایی "فارسی" در سبزوار

مجوز ساخت فیلم سینمایی "فارسی" به کارگردانی رضا حامدی خواه هنرمند پرتوان عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران صادر شده است.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، فاطمه شریف نیا که یکی از فعالان هنری دیار سربداران است امروز در گفتگویی با خبرنگار این مجله، گفت: رضا حامدی خواه طی تماسی تلفنی ضمن اعلام اخذ مجوز ساخت این فیلم سینمایی عنوان داشته است: تهیه کنندگی این فیلم بر عهده محمود فلاح تهیه کننده مطرح مجموعه های تلویزیونی و سینمایی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
شریف نیا افزود: فیلم جدید حامدی خواه که قرار است به زودی مقدمات ساخت آن فراهم شود، به موضوع اهمیت زبان فارسی و ضرورت پاسداری از آن اختصاص دارد و به همین دلیل نام "فارسی" برای آن انتخاب شده است ، اما بعداً ممکن است در مراحل تولید، نام دیگری برای این فیلم تعیین گردد.
وی افزود: حامدی خواه در نظر دارد که بخش هایی از فیلم جدیدش را در صورت حمایت مسوولان و نهادهای ذیربط و پیدا شدن اسپانسری قدرتمند، در زادگاه خود سبزوار بسازد تا ظرفیت های فرهنگی و هنری موجود در این شهر نیز به خوبی مورد بهره برداری و معرفی قرار گیرد.
شریف نیا تأکید کرد: نکته جالب در جدیدترین فیلم رضا حامدی خواه این است که هم کارگردان و هم تهیه کننده نامدار آن هر دو از فرزندان هنرمند دیار سربداران هستند و از همین رو در صورت اینکه مسوولان فرهنگی شهرستان همکاری موثری نشان دهند، شانس تولید این فیلم سینمایی در سبزوار بالا است.
وی توضیح داد: هم رضا حامدی خواه و هم محمود فلاح تا کنون در تولید و تهیه تعداد قابل توجهی از آثار ارزشمند تلویزیونی و یا سینمایی و تئاتری ایران چه در غالب تهیه کننده و چه در غالب بازیگر یا کارگردان نقش موثر داشته اند.
شریف نیا ادامه داد: از جمله آثار ارزشمندی که محمود فلاح هنرمند سبزواری، تا کنون تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است می توان به سریال تاریخی "مختارنامه" اشاره کرد و همچنین رضا حامدی خواه نیز تا کنون چندین فیلم و سریال تلویزیونی از جمله "هفت سین" را که در نوروز 91 از تلویزیون پخش شد، کارگردانی کرده است.
گفتنی است مجله اینترنتی اسرارنامه هم اکنون نام رضا حامدی خواه و محمود فلاح را در فهرست هنرمندان سبزوار در بخش فرزندان دیار سربداران در همین وبسایت درج کرده است.
شما گرامیان می توانید برای مطالعه و همکاری در تکمیل این فهرست اسرارنامه هم اکنون به پیوند زیر مراجعه کنید:


هنرمندان سبزوار بزرگ

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

هادی مرزبان کارگردان سبزواری و برجسته تئاتر ایران در بستر بیماری
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما