استفاده از ظرفيت هاي سبزوار بدون هر گونه جبهه گيري سياسي

احمد برادران در نخستین نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت به تشكيل 7 کمیته تخصصی فرهنگی و هنری، ورزشی، تبلیغات و اطلاع رسانی، بانوان، افتتاح پروژه های عمرانی، پشتیبانی و ایثارگران اشاره كرد و گفت: دولت های گذشته خدمات ارزنده ای را در راستای خدمت صادقانه به مردم ارائه کرده اند این خدمات همه متعلق به نظام اسلامی است و دولت به عنوان یک نهاد اجرایی وظیفه خود را نسبت به مردم و کشور انجام داده است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دولت در حقیقت یادآوری خاطرات شهیدان رجائي و باهنر برای نسل های آینده است خاطرنشان کرد: نسل امروز از آن مقاطع انقلاب و زحماتی که دولت انجام داده بی اطلاع هستند که باید در این زمینه اطلاع رسانی خوبی انجام شود.

مقام عالي دولت در سبزوار ادامه داد: دشمنان انقلاب از هر گونه توطئه اي براي فریب افکار عمومی و نا کار آمدی نظام اسلامی استفاده مي كنند خوشبختانه دولت تدبیر و امید علی رغم همه دسیسه ها به خوبی عمل کرده و توانسته تورم را از 43 درصد به 20 درصد كاهش برساند و فضای آرامش اقتصادی را برای مردم ایجاد کند.

برادران با تاكيد بر اينكه ایجاد رضایت عمومی هدف مهم دولت است اضافه كرد: متاسفانه هنوز در حوزه های مختلف شاهد رکود و تورم هستیم دولت سعی دارد با عقلانیت و اعتدال این مهم را در سطح کشور ایجاد نماید.

در اين مراسم همچنين معاون سياسي اجتماعي فرمانداري سبزوار تجليل از خانواده شهدا، شناسايي هرچه بيشتر و بهتر زندگي شهيدان رجايي و باهنر، نگاهي اجمالي به عملكرد دولت در دستگاه هاي مختلف اداري و تجليل از كارمندان نمونه را از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در هفته دولت عنوان كرد.

رضا مدرسي پور با اشاره به اينكه بايد نقاط ضعف خود را شناسايي كنيم، افزود: با اين كار ميتوانيم در عرصه هاي سياسي، فرهنگي، اجتماعي، بين المللي و ... خدمات بهتري را به مردم ارائه دهيم.

وي تلاش در خنثي كردن هجمه هاي تبليغاتي دشمن را از مهمترين سياست هاي دولت دانست و تصريح كرد: هفته دولت فرصت مناسبي است كه بتوانيم تمام توطئه هاي دشمنان و بدخواهان اسلام را خنثي كنيم.

 

منبع : سبزوار نیوز

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما