گفتگویی با جواد دباغی مقدم خبرنگار صاحب سبک سبزواری به مناسبت روز خبرنگار

جواد دباغی مقدم در دو سال اخیر در سبزوار یکی از مطرح ترین چهره های رسانه ای بوده است. البته سابقه وی در عرصه خبر بسیار طولانی تر از این حرف ها است ، اما قبل از این در تهران و تعدادی دیگر از مراکز استان های ایران مستقر بوده و فعالیت می کرده است. آن هم با رسانه هایی پرمخاطب و مطرح در سطح کشور.

یکی از اولین رسانه هایی که با آن به صورت حرفه ای وارد همکاری شد ، روزنامه کیهان بود. اما بعدها با چندین رسانه دیگر نیز در سطح ملی همکاری کرده است.

در دو سال اخیر اما به واسطه برخی ناخوشی احوالی ها که یادگار ایام جبهه و جنگ است، مجبور شده آلودگی و شلوغی شهرهای بزرگ را رها کرده و به شهر زادگاه خود سبزوار بازگردد.

البته همین جا هم از تکاپو باز ننشسته و اندیشه هایی بزرگ را در سر می پروراند. پیگیری راه اندازی اولین خبرگزاری محلی ایران و پیگیری راه اندازی هفته نامه ای کاغذی و وزین با گستره استانی در سبزوار بخشی از اهدافی است که در مدت نه چندان طولانی حضورش در سبزوار دنبال کرده است.

از هنگامی که با وبسایت محلی سبزوارنیوز وارد همکاری شد، جانی دوباره به این رسانه قدیمی و پرمخاطب محلی سبزوار آمد. اما فعالیت هایش در سبزوارنیوز حاشیه هایی نیز به همراه داشت . اما چه با حساب و چه بدون حساب حواشی، او بی شک یکی از خبرنگاران موثر و صاحب سبک حال حاضر در سبزوار است.

جواد دباغی مقدم، برادر شهید محمود دباغی مقدم از خانواده ای مذهبی و قدیمی در سبزوار با سابقه حدوداً 20 ساله فعالیت های روزنامه نگاری و سایر فعالیت های رسانه ای در سطح ملی و محلی است.

با این اوصاف شاید او یکی از بهترین گزینه ها برای مصاحبه ای به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار بود که خبرنگار اسرارنامه چند روز گذشته به سراغ وی رفت و در فضای مجازی اینترنت به صورت آنلاین مصاحبه ای را با او ترتیب داد.

با دباغی مقدم در این مصاحبه از زیر و زبر کار خبری سخن گفتیم و چالش های فعالیت رسانه ای در سبزوار را مورد بررسی قرار دادیم.

شما مخاطبان گرامی هم اکنون می توانید مصاحبه چالشی و جذاب جواد دباغی مقدم با اسرارنامه را با کلیک روی اینجا مطالعه کنید.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما