محمد ابراهیم اکبری:

طنز سیاسی بلرز تا بلرزیم!

طنز سیاسی بلرز تا بلرزیم! می لرزم، می لرزی، می لرزد! به جهنم! چه چیز می لرزد؟ کجا می لرزد؟ کی می لرزد؟ برای چه می لرزد؟ واقعا می لرزد یا طرف، خودش را می لرزاند؟ چه کسانی وچگونه توصیه به لرزاندن می کنند!؟

این ها همه موضوعاتی است که وقتی به واقعیت عریان ان فکر می کنم پشتم که چه عرض کنم همه جایم می لرزد! وجودم شده ژاپن سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و ...

تو چی؟ توهم می لرزی!؟

- نه! من اخرین بار که لرزیدم هفته ی پیش بود. فکر کردم اب گرم کن منزل روشنه اما زیر دوش که رفتم.... حالا این مهم نیست نگرانم فردا همه ی اونها که می لرزن یا دوست دارن بلرزونن عوض ساکت شدن بیانیه بدهند که اقای رییس جمهور بلرز تا بلرزیم.

من سه تا پیشنهاد دارم:

1– وزارت بهداشت به تمام پزشک های تحت امر بخشنامه کند که وقتی شخصیت های سیاسی به مطب انها مراجعه می کنند درجه ی تب و لرز انها را گرفته به پاستور منعکس نمایند.

2- گرمسار جای خوبی است برای ادم هایی که چه واقعا می لرزند یا می لرزانند. ساخت منازل مسکونی دراین شهر می تواند کمک خوبی برای اهالی زلزال باشد.

3- دسته ی سومی هم هستند.انها که نه واقعا می لرزند نه می لرزانند بلکه کناری ایستاده و منتظرند دیگران بلرزانند.هم تماشا می کنند و هم می ایستند به سرو صدا که چرا...؟ حواس ها بیشتر از همه باید به این دسته باشد.

والسلام

نویسنده: محمد ابراهیم اکبری

منبع: وبلاگ کوه مش

 

برای مطالعه مطالب بیشتر به قلم همین نویسنده ، هم اکنون به بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شعبان طلا (اندرحکایت تودیع و معارفه فرماندار سبزوار)

نظرت را بنویس
comments

محسن

حاجی جان اجتماعی می نویسی با حال تره

خُنُک
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما