کلانتری 14 نیشابور راه اندازی می شود

 فرمانده نيروي انتظامي شهرستان نيشابور خبر داد:
راه اندازي کلانتري 14 نيشابور 

خبرگزاري آريا-با پيگيري هاي انجام شده مجددا کلانتري 14 نيشابوراحياء مي شود. حدود يکماه است که راه اندازي اين کلانتري ابلاغ شده است. ان شاء الله ظرف يکي دوماه آينده اجرايي مي شود.
به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،سرهنگ سيد حسن حسيني، فرمانده نيروي انتظامي شهرستان نيشابور در خصوص ارتقاء جايگاه  نيروي انتظامي شهرستان اظهار كرد:ما بايد در بخش ها و بيرون شهر نيشابور پاسگاه به ،هاي مان را ايجاد نماييم تا نيروهاي مان افزايش يابد. در سبزوار تمام بخش ها جدا شده است و پاسگاه مستقل دارد اما نيشابور هنوز اندر خم يک کوچه است. مديريت شهر به تنهايي بسيار ساده تر است . ايجاد پاسگاه ها، مثل کلانتري 14، برزنون و ... مردم برزنون بايد کمک کنند. زمين پاسگاه مسطح شده ،نقشه ونحوه ساخت هم انجام مي گيرد. براي پاسگاه اسحاق آباد هنوز کاري صورت نگرفته است.
وي در خصوص سرقت مسلحانه اخير گفت:: در اين زمينه سرنخ‌هايي به دست آمده و کار کارشناسي در حال انجام است. حضور به موقع پليس در صحنه از سرقت کامل جلوگيري کرد ولي حضور مردم و تجمع باعث شد، سارقان از محل متواري شوند.

وي اظهار کرد: با اينکه پليس کمتر از يک دقيقه در محل حضور پيدا کرده بود اما همين ازدحام جمعيت مشکل ساز شد چرا که سارقان ترسي از به خطر افتادن جان مردم نداشتند و اين ازدحام براي پليس محدوديت ايجاد کرد.

فرمانده انتظامي نيشابور تصريح کرد: آموزش نيروهاي ما به نحو مطلوبي انجام مي‌شود و وضعيت خوبي دارد. در سرقت اخير تجمع مردم مانع اين شد که مامور ما بتواند از تجهيزات خود به نحو احسن استفاده کند چرا که احتمال داشت مردم صدمه ببينند.
وي  در خصوص امنيت طلافروشي ها و طرح تجميع آنها افزود:براي طلافروشي ها توقع بي جا ايجاد کرده ايم.پليس موظف است تمام سطح شهرستان را پوشش دهد نه يک قسمت خاص. اين وظيفه ما نيست . مامور ما در کمتر از يک دقيقه در محل سرقت حاضر بوده است. طلا فروش ها بايد نگهبان محله را فعال کنند. اما زير بار نمي روند.کتبا هم ابلاغ شده است . در بحث تجميع هم بخاطر منافع شخصي شان حاضر به همکاري نمي شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

نظرت را بنویس
comments

م

بابا تو احداث کلانتری و پاسگاهم دست از ما بر نمیدارید. دوستان نیشابوری خواهشا خودتونو با سبزوار ما مقایسه نکنید؟ این مقایسه ی شما نشون میده که سند چشم انداز شما برای پیشرفت تا 20 سال آینده سبزوار امروز ماست؟ خدارو شکر ما ازهمون سال 80 سر صحبتمون با مشهدیا بوده و بس ؟ ما نه با نیشابور نه با بجنورد و نه با بیرجند مشکلی داشتیم چرا که ما از لحاظ کلی از این سه شهر برتر بودیم و هستیم در نتیجه صحبت ما فقط با مشهد بوده وهس؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما