اثر جدید محمود برآبادی نویسنده سبزواری با نام «رفت و آمد در شهر» منتشر می شود

«رفت و آمد در شهر» کتاب شد

محمود برآبادی از انتشار مجموعه ۵ جلدی «رفت و آمد در شهر» و کتاب «سرگذشت حمل و نقل در ایران» در آینده نزدیک خبر داد.


محمود برآبادی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، بیان داشت: چندی پیش 5 جلد کتاب آموزشی با عنوان «رفت و آمد در شهر» را برای گروه سنی «الف» و «ب» نوشتم که به زودی از سوی انتشارات «مدرسه» منتشر می‌شود.

وی عنوان کرد: هر یک از جلدهای این مجموعه به یک موضوع همانند «حمل و نقل عمومی»، «تاکسی»، «مترو» و «علائم تابلوهای راهنمایی و رانندگی» مربوط می‌شود، همچنین این مجموعه اکنون در مرحله تصویرگری قرار دارد و تا پایان سال جاری به چاپ خواهد رسید.

برآبادی درباره کتاب «سرگذشت حمل و نقل در ایران»، گفت: به تازگی نشر «افق» به نگارش چندین مجموعه نظیر سرگذشت سینما، نمایش، تمدن ایرانی و نجوم پرداخته است که «سرگذشت حمل و نقل در ایران» از مجموعه کتاب «تمدن ایرانی» توسط بنده در 120 صفحه برای گروه سنی «د» در مرحله نگارش قرار دارد.

گفتنی است، جلد دوم رمان «راز باغ متروک» از سری مجموعه کتاب‌های پروژه «رمان‌ نوجوان امروز» تألیف «محمود برآبادی» در آینده نزدیک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، محمد برآبادی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان تاکنون آثار بسیاری را با عناوینی نظیر «کار مربیان مهد کودک (راهنمای آموزش ایمنی ترافیک به کودکان)»، «جامی»، «ابوریحان بیرونی»، «امیراسماعیل سامانی»، «تاجیکستان»، «حکایت‌های شیرین از گنجینه ادب پارسی» و رمان «راز باغ متروک» برای مخاطبان این گروه سنی منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما