رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی: توسعه اقتصادی استان از اولویت های سفر ریاست جمهوری است

سفر هيئت دولت به استان براي بررسي وضعيت پروژه هاي نيمه تمام است

رئيس مجمع نمايندگان خراسان رضوي گفت: سفر آينده هيئت دولت به خراسان رضوي براي بررسي وضعيت پروژه هاي نيمه تمام در استان صورت مي گيرد.

«محمدرضا محسني ثاني» در گفت وگو با خبرنگار ما با بيان اين که جلسات متعددي براي مشخص کردن اولويت و مطالبات مردم در فرمانداري ها و استانداري با مسئولان مربوط برگزار شده است، اظهارداشت: يکي از مهم ترين اولويت هايي که در سفر آينده هيئت دولت به استان خراسان رضوي بررسي خواهد شد وضعيت پروژه هاي نيمه تمام و تخصيص اعتبارات لازم از سوي دولت خواهد بود.

نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار،جوين،جغتاي،خوشاب و داورزن در مجلس شوراي اسلامي افزود: فرم هايي تهيه شده و در حال تنظيم است تا به جمع بندي هاي لازم براي تعيين پروژه هاي «اولويت دار» استان برسيم .

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که تعداد زيادي از اين پروژه ها بررسي و تدوين شده است، ادامه داد: هنوز عدد و رقم قطعي در اين زمينه نمي توان اعلام کرد،چرا که برخي از اين پروژه ها بودجه هاي شهرستاني و استاني و برخي بودجه هاي کلان دولتي مي خواهد که بايد بررسي هاي بيشتري در اين زمينه صورت بگيرد.

وي با بيان اين که خراسان رضوي ظرفيت هاي زيادي در ابعاد گوناگون دارد، خاطرنشان کرد: يکي از برنامه هايي که در سفر رياست جمهوري به استان در دستور کار است توجه به توسعه اقتصادي استان و تبديل خراسان رضوي به قطب اقتصادي در کشور است.

منبع: روزنامه خراسان رضوی

نظرت را بنویس
comments

راه آهن مشهد- گرگان پل خلیج فارس
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما