محمود حیطه هنرمند عکاس سبزواری در نخستین جشنواره کشوری سفر و معلولیت افتخار آفرید

وبسایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نوشت:

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از افتخار آفرینی هنرمند عکاس سبزواری در نخستین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی خبر داد .

الهه قلعه نوی با اعلام این خبر افزود : نخستین جشنواره کشوری  هنرهای تجسمی با موضوع سفر ومعلولیت با هدف بالا بردن سطح کیفی و کمی زندگی معلولان و سالمندان و جانبازان در استان تهران برگزار گردید .

وی گفت در این جشنواره 351 نفر هنرمند با بیش از 500 اثر در 5 گرایش عکس ، خوشنویسی ، نقاشی ، کاریکاتور و پوستر برگزار شد که در این میان  هنرمند پیشکسوت سبزواری آقای محمود حیطه موفق به کسب مقام اول  بخش عکاسی این جشنواره گردید .

گفتنی است آقای محمود حیطه از هنرمندان عکاس پیشکسوت شهرستان سبزوار می باشد که هم اکنون مسئولیت انجمن عکس شهرستان سبزوار را نیز بعهده دارد .  

کسب این  افتخار را  به  جامعه فرهنگی و هنری دیار سربداران  تبریک عرض می نمائیم .

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار

 

گفتنی است این استاد برجسته هنر عکاسی در سبزوار در روزهای اخیر عکس برگزیده شده خود در نخستین جشنواره کشوری سفر و معلولیت را روی صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده است:

 

تصویر هنری زیر استاد محمود حیطه را در حال دریافت جایزه بهترین عکس جشنواره عکس سفر  و معلولیت در تاریخ 21 مردادماه جاری در تهران نشان می دهد:

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

خلیل خسروانی هنرمند عکاس سبزواری در نمایشگاه بین المللی عکاسی و نورپردازی

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما