صدا و سیمای خراسان رضوی آماده همکاری با کنگره هفتصدمین سالگرد قیام سربداران است

 خبرگزاری پانا: نشست هم اندیشی مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با معاون استاندار و فرماندار سبزوار و برخی مدیران شهری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، در این نشست که با هدف ارتقاء سطح همکاری های مشترک صدا وسیمای استان با مدیران سبزوار  برگزار شد، حجت الاسلام نهاوندی با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی هفتصدمین سالگرد قیام شیعی سربداران در سبزوار، از آمادگی صدا و سیمای استانی برای همکاری در جهت تولیدات برنامه ای در این خصوص خبر داد و گفت: برنامه رادیویی در کوچه باغ های سبزوار و تجهیز دفتر خبر صدا و سیما در سبزوار با توجه به حجم فعالیت های ارزنده ای که انجام می شود، از دیگر موضوعات مورد بحث و توافق طرفین بود.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی و علمی سبزوار، گفت: سبزوار جزو نخستین شهرهای ولایت مدار و دوستدار اهل بیت در کشور است و این بنیه های فرهنگی و علمی ما را بر آن داشت که توجه ویژه ای به این خطه داشته باشیم. همان طور که همگان می دانند سبزوار در اکثر امور در استان جزو  پیشگامان محسوب می شود و در بحث توسعه علم نیز بعد از مشهد قرار دارد .

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی به توانمندی های دیگر سبزوار در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و ورزشی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد، رسانه استانی بتواند در این حوزه ها با همکاری مسئولان سبزوار به نتایج خوب و برنامه های مناسبی دست یابد تا حق مطلب ادا شود.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار نیز در این نشست با اشاره به قابلیت های خوبی که سبزوار دارد، گفت: قرار شد در اولین فرصت نسبت به تجهیز مجموعه دفتر خبر سبزوار و امکانات مورد نیاز اقداماتی انجام شود .

برادران در خصوص کنگره هفتصدمین سالگرد قیام سربداران در سبزوار، ابراز امیدواری کرد، با تعاملات و گفتگوهایی که انجام شد، بتوان از تمامی ظرفیت های این شهرستان در رسانه ملی استفاده و زمینه ارتقاء انها نیز فراهم شود

 

منبع: خبرگزاری پانا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دومین جلسه سیاستگذاری کنگره بین المللی قیام سربداران برگزار شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما