معاون استاندار وفرماندار سبزوار گفت :کمربند شرق می تواند به توسعه اقتصاد ی سبزوار کمک کند

معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: کمربند شرق می تواند به توسعه اقتصادی شهرستان کمک کند، جلوگیری از گسترش نفوذ سکونت گاه های غیر رسمی کار بزرگی است که شهرداری سبزوار توانسته انجام دهد.

به
گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، احمد برادران در مراسم کلنگ زنی فاز نخست پروژه کمربند شرق سبزوار با بیان اینکه احداث این محور مواصلاتی باعث کاهش بار ترافیکی ناشی از عبور خودروهای سنگین از شهرستان خواهد شد افزود: اتصال دو محور مشهد سبزوار به سبزوار قوچان از مزیت های مهم احداث این کمربند در این منطقه از شهر است.

شهردار
سبزوار نیز در این مراسم از افتتاح بیش از یک صد پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبرداد.

دکتر محمد علی طالبی با بیان اینکه این پروژه ها دارای 25 عنوان و سرفصل است افزود: یکی از مهمترین این پروژه ها آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه کمربند شرق
سبزوار است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای سال 91 آغاز و مشکلات آن نیز حل شده تصریح کرد: در سال 92 اراضی این مجموعه تملک و در سال جاری فعالیت عمرانی پروژه با شدت بیشتری در حال پیگیری است.

شهردار
سبزوار با بیان اینکه طول این پروژه 2 هزار 700 متر است افزود: با اجرای این پروژه حاشیه نشینی منطقه شرقی شهر سبزوار کنترل خواهد شد و زمینه برای اشتغال بسیاری از جوانان و افراد جویای کار فراهم می شود.

طالبی با اشاره به اینکه نام این پروژه هشت بهشت نامگذاری شده است ادامه داد: در فاز نخست این پروژه اجرای جدول کشی ،آیلند و آسفالت محور در دستور کار قرار دارد که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر 8 میلیارد 200 میلیون تومان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان برای اجرای پروژه هزینه شده خاطرنشان کرد: این پروژه از مهمترین وبزرگترین طرح ها در حوزه مدیریت شهری در طول 80 سال گذشته است برای اجرای کامل پروژه بیش از 36 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

شهردار
سبزوار با بیان اینکه زیر سازی کامل پروژه کمربند شرق سبزوار در مدت 63 روز و با کار جهادی نیروهای خدماتی و مهندسین خود شهرداری صورت گرفته است ادامه داد: در پروژه کمربند شرق سبزوار کار به صورت شبانه روزی دنبال می شود.

دکتر طالبی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری فاز نخست این پروژه به اتمام برسد.

 

منبع: شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما