مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری سبزوار :آرامستانهای فعلی توسعه نمی یابد اولویت با بهشت رضوان است


مدیر عامل سازمان ارامستان های شهرداری سبزوار گفت: آرامستان فعلی توسعه نمی یابد، اولویت دفن اموات در آرامستان "بهشت رضوان" است.
به
گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری در پاسخ به پرسشی که شنیده شده شهرداری درصدد خریداری زمین های پایین دست آرامستان فعلی برای دفن اموات است، اظهار کرد: به هیچ عنوان این صحبت صحت ندارد و بنده این مسئله را تکذیب می کنم.

وی با اظهار اینکه انتخاب آرامستان بهشت رضوان با تدبیر و سیاست گذاری شورای اسلامی شهر در دوره سوم، شهرداری و
فرماندار وقت صورت گرفت، گفت: برای احداث ارامستان جدید در چند سال گذشته مسکن و شهرسازی 100 هکتار زمین به شهرداری داد، مصوبات و استعلامات از ادارات ذی ربط اخذ شد و 5 سال کار کارشناسی صورت گرفت و هم اکنون با صرف 2 میلیارد هزینه به مکانی قابل قبول تبدیل شده است.

دلبری در پاسخ به سوال دیگری که به نظر می رسد شهروندان استقبال چندان خوبی از این آرامستان ندارند، افزود: اوایل کار شهروندان چندان استقبال مناسبی از این ارامستان نکردند اما اکنون باید بگویم که در 2-3 ماه اخیر با دفن 150 نفر فوتی استقبال نسبت به اوایل کار بهتر شده است.

او با اظهار اینکه فاز یک آرامستان بهشت رضوان تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: زیرسازی برای آسفالت آرامستان در حال انجام است که انشاء ا.. با انجام این مهم شاهد 100 درصد عملیات عمرانی فاز نخست خواهیم بود.

 مدیر عامل سازمان ارامستان های شهرداری
سبزوار از آگهی دو نوبت مناقصه برای احداث غسالخانه بهشت رضوان خبر داد و تاکید کرد: به محض پایان عملیات عمرانی و احداث غسالخانه آرامستان جدید اموات در این ارامستان به خاک سپرده خواهند شد.

دلبری همچنین تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان رایزنی و بررسی تخصیص اتوبوس برای رفت و آمد شهروندان در روز های پنجشنبه به آرامستان بهشت رضوان با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اظهار اینکه دفن اموات در ارامستان بهشت رضوان برای 150 سال شهر پیش بینی شده است، از  ساخت آرامگاه های خانوادگی پس از بررسی های کارشناسی
خبر داد.

دلبری در ادامه به آرامستان فعلی اشاره کرد و با اظهار اینکه در ارامستان فعلی 50 قبر دو طبقه آماده واگذاری وجود دارد، گفت: بنا بنا به درخواست شهروندان سازمان آرامستان آمادگی ایجاد 500 قبر دو طبقه را نیز دارد.

گفتنی در سازمان آرامسان شهرداری 48 نفر اعم از نیروهای رسمی، قرارداری، شرکتی، خدماتی و ادارای مشغول به فعالیت هستند.

 

منبع: شهرداری

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما